Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛  سردار موسی کمالی گفت: 176 تدبیر و 113شاخص از فرمایشات مقام معظم رهبری و  فرماندهی معظم کل قوا در خصوص خدمت مقدس سربازی و سربازان وجود دارد که باید در راستای اجرا شدن آن ها برنامه ریزی و اقدام کرد.

رئیس اداره سرباز ستاد نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد :تدابیر و شاخص های مقام معظم رهبری در ستاد کل نیرو های مسلح تحت عنوان میثاق با ولایت 1،2و3 در 8 محور مصوب و جهت اجرا به کلیه نیروهای مسلح کشور ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کما لی عنوان کرد: فرماندهی و مدیریت بر سرمایه انسانی، استفاده بهینه از خدمت سرباز، نگه داشت سرباز، استفاده از اوقات فراغت، توانمند سازی و مهارت آموزشی، ابتکار و خلاقیت و نوآوری  و رعایت شأن  و منزلت سرباز 8 محور میثاق با ولایت است که نیرو های مسلح کشور مکلف به اجرای آن هستند.

وی تأییدکرد: انتظار ما این است که میثاق با ولایت به عنوان رساله عملیه ی کلیه فرماندهان مسئولین و همه کسانی که به هر نحوی با سرباز سروکار دارندقرار گیرد و آن را اجرا نمایند.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام نیز در ابتدای این جلسه گفت:تمام تلاش مجموعه سپاه استان اجرایی کردن تمامی دستورالعمل های صادره ستاد کل نیرو های مسلح و ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 سردار اکبری ابراز داشت:خوشبختانه ارتباط بین کارکنان پایور با نیروهای وظیفه در این استان بسیار مطلوب است و این ارتباط عاطفی حتی بعد از اتمام دوران خدمت سربازان ادامه دارد و امروز شاهد کمترین مشکلات در این زمینه هستیم.

فرمانده  استان در پایان گفت:نحوه رفتار و عملکردفرماندهی ومسئولین سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام با سربازان همانند رفتاری است که با نیروهای کادر و بسیجی می شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه