Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب عفری فرد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای ساخت این واحدهای مسکونی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: همچنین در هفته دولت امسال اقلام مورد نیازی همچون یخچال، آبگرمکن و دیگر وسایل موردنیاز در بین مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) در شهرستان هویزه توزیع میشود.

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه ادامه داد: امروز همچنین پروژه بهسازی پنج خیابان اصلی و فرعی شهر مرزی رفیع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه ادامه داد: شهرهای مرزی با مشکلات زیادی دربخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری و اشتغال مواجه هستند و برای برطرف کردن این مشکلات تمام دستگاهها باید کمک کنند.

دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

هویزه از شهرستان های مرزی خوزستان در غرب خوزستان است.

۷۱۵۸/۶۰۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال کشاورزی کمیته امداد شهرستان هویزه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است