Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی گفت: مسائل باید به شکل مستمر از سوی ساکنان بافت پیرامونی حرم مطهر پیگیری و برای آنها همفکری شود و حضور همیشه مردم در صحنه و مطالبه‌گری آنها شرایط را تغییر خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احمد نوروزی» در نشست صمیمی مسؤولان دستگاه های خدمات رسان در محدوده بافت پیرامون حرم مطهر رضوی با اهالی محله جوادیه با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین نشست هایی هم شنیدن صحبت های مردم و مطالبه‌گری شهروندان است، گفت:مسائل باید به شکل مستمر از سوی ساکنان بافت پیرامونی حرم مطهر پیگیری و برای آنها همفکری شود و حضور همیشه مردم در صحنه و مطالبه‌گری آنها شرایط را تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته نظارتی شماره ۴ شورای اسلامی شهر مشهد افزود:از ابتدای فعالیت دوره پنجم مجموعه مدیریت شهری و شهردار این منطقه (ثامن)، تحول و حرکت خوبی اتفاق افتاده و براساس برنامه‌ریزی های انجام شده امیدواریم در ٢سال پیش رو نیز این حرکت از شتاب بیشتری برخوردار شود.

 

وی با تاکید بر اینکه وضع موجود بافت پیرامونی حرم مورد تایید ما نیست و همه بر این باوریم که باید بهتر شود، ادامه داد:طبق تاکیدات کمیته نظارتی از ابتدا سعی کردیم فضای کارگاهی شکل گرفته در سطح منطقه را ساماندهی کنیم چراکه مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده بود.

 

نوروزی اظهارداشت:به منظور پیشبرد اهداف مدنظر باید مکانیزمی طراحی گردد که اولویت کار با خود مردم باشد و تلاش خواهیم کرد با تکیه بر رویکردی تعاملی شرایط بهبود پیدا کند وبر همین اساس پیش‌بینی استقرار ٩ گروه تسهیلگر در هرکدام از محلات منطقه ثامن صورت گرفته است.

 

رئیس کمیته نظارتی شماره ۴ شورای اسلامی شهر مشهد گفت:بر اساس مکانیزم پیش بینی شده برای عملکرد تسهیلگران انتظار داریم ارزش افزوده بهتری برای ساکنان ایجاد شود که در پی آن از خدمات بهتری نسبت به امروز بهره‌مند خواند شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد روز جهانی مسجد ماه محرم شیراز روزنامه مجلس حرم مطهر رضوی شورای شهر مشهد بافت فرسوده مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید گمنامی که در چند روز گذشته میهمان  یزد بود، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکذر تشییع و در پارک بزرگ شهر اشکذر به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد در روزهای گذشته میزبان شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود و با حضور خود حال و هوای دفاع مقدس و ایثار و شهادت را بار دیگر در یزد حاکم کرد.

مردم ولایتمدار یزد در این روزها در مراسم‌های با این شهید والامقام راز و نیازها کرده و با این افتخار و قهرمان ایران وداع کردند تا امروز در شهرستان اشکذر میزبان مردم ولایتمدار این شهر باشند.

مردم اشکذر هم امروز در چندین مراسم با پیکر مطهر شهید گمنام وداع کرده و سپس در پارک بزرگ شهر و در یادمانی که ویژه شهید گمنام آمده شده بود پیکر مطهر این شهید والامقام به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این مراسم تصاویری از سید و سالار شهیدان انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند و یاد و خاطره این شهید والامقام را هم ارج نهادند.

 

.

 

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها