Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکرون : "ترامپ و من موافق هستیم که ایران هرگز نباید سلاح هسته ای داشته باشد. هیچ چیز قطعی نیست، اما شرایط به گونه ای است که ملاقات بین حسن روحانی و دونالد ترامپ می تواند اتفاق بیفتد و به طوری که توافقی حاصل شود."

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مکرون رئیس جمهور فرانسه که میزبان نشست جی7 است، در پی دیدار با ترامپ و گفتگو در مورد مسائل بین ایران و آمریکا توئیتی را منتشر کرد که واکنش های فراوانی از کاربران را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توئیت خود نوشت: "ترامپ و من موافق هستیم که ایران هرگز نباید سلاح هسته ای داشته باشد. هیچ چیز قطعی نیست، اما شرایط به گونه ای است که ملاقات بین حسن روحانی و دونالد ترامپ می تواند اتفاق بیفتد و به طوری که توافقی حاصل شود."    

به نظر من، ترامپ نباید در آنچه که اوباما انجام داده قدم می گذاشت. او فقط می خواهد یک قهرمان بوده و توافق خود را داشته باشد. ترامپ به فکر منافع خود است و به خاطر اینکه می خواهد یک پادشاه لعنتی باشد، جهان را در معرض خطر قرار می دهد. او دیوانه است.

 

آقای مکرون، برای هر کاری که انجام می دهید از شما ممنونم. ما (آمریکا) در حال حاضر رئیس جمهور مشروع نداریم و بیش از هر زمان دیگر برای هدایت و رهبری به رهبران عاقلی مانند شما نیاز داریم.

 

پیش از تدارک نشست بین آمریکا و ایران، صبر کنید تا آمریکا رئیس جمهوری مشروع داشته باشد. ترامپ بسیار نادان و دمدمی مزاج است و نباید در کارهای مهم به او اعتماد کرد.

 

من آمریکایی هستم. رئیس جمهور ما بسیار احمق و خطرناک است.

 

ممنونم که بالغ هستی و با آنگلا مرکل نقش رهبری را بر عهده گرفته اید. ترامپ خلائی را بر جای گذاشته که برای پر کردن آن نیاز به رهبرانی مانند شما دارد تا ما دوباره بتوانیم دموکراسی خود را در آمریکا مستقر کنیم. من نمی توانستم به اندازه تو حرفه ای باشم، به همین دلیل آنجا نیستم.

 

ما یک توافق داشتیم، اما ما یک نوزاد بزرگ نارنجی در جایگاه رئیس جمهور منتخب داریم که حماقتی فراتر از روندهای دیپلماتیک هوشمند دارد.

 

مکرون خودت را مسخره نکن. تو در هیچ کاری نمی توانی به دونالد ترامپ اعتماد کنی. اکثر ما آمریکایی ها این واقعیت را می دانیم.

 

لطفا ترامپ را باور نکنید!! این (باور کردن ترامپ) خیلی احمقانه است!!

 

ترامپ یک دروغگوی درجه یک و ابله واقعی است که رتبه مقبولیت وی در آمریکا 36 درصد است. هیچ کس ترامپ احمق و بی کفایتِ ضعیف با ذهن 10 ساله را نمی خواهد.

 

بر اساس اخبار، ترامپ خواهان گردباد هسته ای است. می توان ادعا کرد که او نباید بمب هسته ای داشته باشد، دارد؟

 

فکر می کنم ترامپ خواهان جنگ با ایران است، زیرا فکر می کند این کار به انتخاب مجدد وی کمک می کند.

 

آمریکا به خاطر فرمانده ابله خود از صمیم قلب عذرخواهی می کند. ما به زودی نرمال می شویم. قول می دهیم. از صبوری شما سپاسگزاریم.

 

شما باید بر سر اینکه هیچ کس سلاح هسته ای نداشته باشد به توافق برسید. فرانسه، آمریکا یا چین با سایر کشورهای جهان تفاوتی ندارند و نباید توسط یک فرد، تصرف قدرت یا علاقه، قدرت آغاز یک آرماگدون هسته ای را داشته باشند.

 

هیچ کشوری نباید سلاح هسته ای یا نیروی هسته ای داشته باشد!

 

هیچ کس نباید تسلیحات هسته ای داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند