Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون مطبوع خود و با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور اعضای اتاق بازرگانی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا برگزار شد.

او افزود: در ابتدای جلسه درباره تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا که از مدت‌ها پیش در کمیسیون و صحن مجلس به تصویب رسیده بود و هیئت رئیسه‌ای نیز برای آن درنظر گرفته شده بود، بحث و بررسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرتی ادامه داد: گزارش این تحقیق و تفحص برای ارائه به صحن علنی مجلس آماده بود اما مورد اعتراض چندین دستگاه قرار گرفت و این ارگان‌ها به مجلس نامه نوشتند و اعداد و ارقام و ارزیابی‌ها را ناعادلانه خطاب کردند، هدف ما از تحقیق و تفحص ابدا زیر سوال بردن و کوبیدن یک دستگاه و نهاد نیست لذا بنده به دنبال این اعتراض جلوی ارائه گزارش این تحقیق و تفحص را گرفته‌ام.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اتاق بازرگانی معترض بود که در جدول ارزیابی دستگاه‌های مختلف به آن اجهاف شده و ستاد مبارزه با قاچاق کالا نیز همین اعتراض را داشت لذا ما وقتی را در اختیار این دو دستگاه قرار دادیم تا دلیل و استدلال خود را ارائه دهند لذا قرار شد که این گزارش این تحقیق و تفحص و توضیحات این دو ارگان مجددا در کمیته تحقیق تقحص و ستاد مبارزه با قاچاق کالا مورد بررسی قرار گیرد.

او تصریح کرد: در ادامه جلسه درباره درخواست تحقیق و تفحص آقای محمود صادقی پیرامون 63 حسابی که در زمان ریاست آقای آملی لاریجانی در بانک ملی باز شده بود، مورد بررسی قرار گرفت چراکه این نماینده مدت‌هاست که تقاضای این تحقیق و تفحص را داشت.

حضرتی گفت: برای انجام این تحقیق و تفحص چندین مکاتبه در زمان آقای آملی لاریجانی و در زمان آقای رئیسی با قوه قضاییه صورت گرفت و امروز نیز نماینده این قوه در کمیسیون حاضر شد و بنابر این شد که قوه قضاییه با آقای محمود صادقی جلسه‌ای را برگزار کنند و اگر ایشان قانع نشد، مجددا در کمیسیون رأی‌گیری شده و گزارش را به صحن علنی مجلس بفرستیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد