Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@19:37:35 GMT

احداث پنجمین مدرسه بنیاد برکت در تکاب آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۷۱۸۸

احداث پنجمین مدرسه بنیاد برکت در تکاب آغاز شد

به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب در آیین کلنگ زنی این واحد آموزشی اظهار داشت: این مدرسه ۲ کلاسه در زمینی به مساحت یکهزار و ۸۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۵۰ مترمربع در مدت ۱۸ ماه توسط بنیاد خیریه برکت در روستای «چوپلو» از توابع بخش تخت سلیمان احداث خواهد شد.

محمود زمانی افزود: این واحد آموزشی پنجمین مدرسه‌ای است که توسط بنیاد برکت در تکاب ساخته می‌شود و پیش از این مدارس برکت در روستاهای دورافتاده و سخت‌گذر «عربشاه اوریات»، «قلعه‌جوق»، «گوگردچی» و «نخوددره» احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحد آموزشی، ۹۰ نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی این روستا از فضای آموزشی مناسب بهره‌مند شدند.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام است و در زمینه‌های «اشتغال‌زایی» و «عمرانی» فعالیت می‌کند.

هفته گذشته نیز عملیات اجرایی احداث مدرسه سه کلاسه روستای دورافتاده «آی قلعه سی» واقع در بخش مرکزی تکاب با پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار آغاز شد.

همزمان با هفته دولت امسال ۳۲ طرح مختلف عمرانی و زیربنایی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی با ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات دولتی به بهره‌برداری می‌رسد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که با ۸۱ هزار نفر جمعیت و ۱۰۱ روستا و ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان در منطقه‌ای کوهستانی و سخت‌گذر واقع شده و ۳۶ هزار نفر از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند؛ ۱۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در تکاب تحصیل می‌کنند.

دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت گرامیداست یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۵۱۴/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی اشتغال دانش آموز دانش آموزان مدرسه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در آستانه برگزاری شصت و دومین سال جایزه البرز صبح امروز در محل بنیاد برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل