Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز جنوب از تکمیل 811 پروژه عام‌المنفعه ازسوی شرکت ملی نفت ایران با اعتباری بالغ بر 1184 میلیارد تومان خبرداد.
به گزارش خبرنگار شانا، بابک دارابی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، پنجم شهریورماه) در نخستین نشست تخصصی چهارمین همایش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت با عنوان «مشارکت در توسعه و توانمندسازی جوامع محلی» گفت: شرکت ملی نفت ایران در قالب تامین اعتبار و اجرای طرح‌های عام‌المنفعه از سال 92 تاکنون موفق به تکمیل تعداد 811 پروژه با اعتباری بالغ بر 1184 میلیارد تومان شد و این در حالی است که این شرکت تعداد 1159 پروژه نیز با اعتبار 2284 میلیارد تومان در حال اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پروژه‌های جدید احصا شده به تفکیک چهار منطقه (غرب کارون، پارس، نفت‌خیز، غیرنفتی) به عنوان برنامه پنج‌ساله خدمات عام‌المنفعه، ازسوی شرکت ملی نفت ایران مصوب و به مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز ابلاغ شد.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز یادآور شد: طبق برنامه پنج‌ساله خدمات عام‌المنفعه، تعداد 260 پروژه در غرب کارون، 398 پروژه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، 589 پروژه در مناطق نفت‌خیز جنوب و تعداد 205 پروژه در مناطق غیر نفتی انجام خواهد شد.
دارابی از ارتقای سطح امکانات و توسعه فضاهای آموزشی دانشگاه‌ها، ارتقای سطح بهداشت عمومی، سلامت جامعه و کاهش تلفات و خسارت‌های جانبی، افزایش امکانات و فضاهای ورزشی و توسعه سلامت عمومی، رفع بخشی از محرومیت‌های نیازمندان و قشور آسیب پذیر جامعه، توسعه کمی و کیفی راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی، حفظ و صیانت از منابع ارزشمند طبیعی و زیست محیطی و کمک به استفاده بهینه از منابع آبی و گسترش فرآیند تولید و انتقال برق را از اهم اهداف و فعالیت‌های پروژه‌های اجرایی برشمرد.
این مقام مسئول به طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزارن مناطق غرب کارون و پارس جنوبی اشاره و اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور تاثیری بسزا در میزان قبولی و کسب رتبه‌های برتر در میان دانش آموزان این مناطق داشت.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز در ادامه به پروژه توانمندسازی نیروهای بومی در مناطق غرب کارون و پارس جنوبی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه این پروژه از طریق آماده‌سازی نیروهای بومی مستقر در منطقه، اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای آموزش‌های نیروی انسانی جویای کار کرد، افزود: با آماده‌سازی هدفمند نیروهای بومی در مشاغل مورد نیاز مناطق ویژه پارس جنوبی و غرب کارون، امکان جذب و به‌کارگیری این افراد در صنایع فراهم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد

عملیات رفع اشکال و راه‌اندازی دوباره تلمبه ای‌پی‌اس (ESP) چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بدون استقرار دکل با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، حسن شهروئی، مدیرعامل این شرکت گفت: تلمبه ای‌اس‌پی چاه شماره ۳۶۷ اهواز به‌دلیل گرفتگی تجهیزات درون‌چاهی ناشی از رسوب مواد جامد هیدروکربوری، از مدار تولید خارج و در ادامه به‌منظور رفع گرفتگی تلمبه، عملیات تمیزسازی ستون چاه و متعلقات درون‌چاهی تجهیز یادشده با تزریق حلال و گازوئیل، طراحی و برنامه‌ریزی شد که با انجام موفقیت‌آمیز آن، تلمبه درون چاهی عملیاتی شد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارشناسان مدیریت فنی مناطق نفت‌خیز جنوب و همکاران ذی‌ربط در شرکت نفت و گاز کارون بیان کرد: با انجام این عملیات افزون بر حذف هزینه تعمیر چاه به‌وسیله دکل، استمرار تولید نفت با بهره‌دهی هزار و ۲۰۰ بشکه در روز امکان‌پذیر شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تأمین ۲۵ درصد نفت خام کل کشور بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی را از میدان‌های تحت سرپرستی به‌عهده دارد.

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه