Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور از بعد از ظهر امروز با انجام ۹ بازی برگزار شد. در نخستین بازی امروز تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل قشقایی به پیروزی برسد. نیروی زمینی هم مقابل سپیدرود با همین نتیجه شکست خورد.

تیم ملوان انزلی هم در شرایطی میزبان داماش گیلان بود که جدال دو تیم برنده ای نداشت و بازی با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج بازیهای هفته سوم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

* قشقایی ۱ - مس رفسنجان ۲
* نیروی زمینی ۱ - سپیدورد ۲
* سرخپوشان صفر - گل ریحان صفر
* رایکا بابل صفر - بادران صفر
* علم و ادب تبریز صفر - خوشه طلایی ۳
* ملوان انزلی یک - داماش گیلان یک
* آلومینیوم اراک یک - نود ارومیه صفر 
* استقلال خوزستان - فجر سپاسی - در حال برگزاری

* آرمان گهر - مس کرمان - در حال برگزاری

کد خبر 4703956 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال لیگ یک تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی گابریل کالدرون تیم فوتسال مس سونگون ایرج عرب کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم باشگاه پرسپولیس فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی