Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@14:04:07 GMT

وزارت ارشاد: هیچ مؤسسه‌ مدلینگی در اصفهان مجوز ندارد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۷۶۷۷

ساعت 24- معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این که فعلاً ساز و کاری برای اهدای مجوز به مؤسسات مدلینگ نداریم گفت: موسسه‌ برگزار کننده فشن‌شو که خود را زیر نظر مراجع قانونی معرفی کرده بود نه از ارشاد اصفهان و نه از هیچ کجای دیگر مجوزی ندارد.

محمدعلی جعفری در خصوص برگزاری فشن‌شو کودک در اصفهان اظهار داشت: پس از طرح این موضوع در رسانه‌ها پیگیری کردیم و مشخص شد این افراد به صورت کاملاً غیرقانونی و زیرزمینی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این که فعلاً ساز و کاری برای اهدای مجوز به مؤسسات مدلینگ نداریم ادامه داد: موسسه‌ برگزار کننده فشن‌شو که خود را زیر نظر مراجع قانونی معرفی کرده بود نه از ارشاد اصفهان و نه از هیچ کجای دیگر مجوزی ندارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت این مؤسسه متخلف تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی و قضایی ورود کرده‌اند، افراد شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها اتفاق افتاده است.

جعفری تاکید کرد: یکی دو نفر از این افراد آمدند و تقاضای مجوز داشتند اما در شرایط فعلی این امکان وجود نداشته و مجوزی برای موسسه مدلینگ نداریم.

به گزارش فارس، هفته گذشته در یکی از کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی که گفته می‌شود در اصفهان تصویربرداری شده، کودکانی که به نظر نمی‌رسد بیشتر از 10 سال داشته باشند، مقابل مردان و زنانی که احتمالاً برخی از آن‌ها والدینشان هستند مشابه مدل‌ها با پوشیدن لباس‌های خاص مسیری را به صورت رفت و برگشتی طی می‌کنند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ