Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون، مشوق های قانونی برای واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، علیم یارمحمدی در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز با دستور کار ادامه بررسی لایحه مشارکت عمومی- خصوصی برگزار شد و مواد 23 تا 26 این لایحه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در نشست امروز موضوع وضعیت بیمه ای کارگران پروژه های نیمه تمام دولتی و وضعیت این افراد پس از واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی گفت: یکی دیگر از موضوعات بررسی شده، تعیین تکلیف مسائل مالیاتی مرتبط با پروژه های عمرانی نیمه تمام بود، همچنین در این رابطه، مشوق های قانونی برای جذب بخش خصوصی و واگذاری پروژه های نیمه تمام به این بخش تعیین شد.

 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: یکی دیگر از دستور کارهای امروز این کمیسیون، بررسی سوالات نمایندگان از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بود که به دلیل سفر وزیر مربوطه، این دستور به نشست هفته آینده کمیسیون موکول شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد قم روزنامه اردبیل سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان خبرگزاری شبستان لایحه مشارکت عمومی خصوصی کمیسیون عمران کمیسیون عمران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی