Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا عزت زمانی شامگاه سه‌شنبه در آیین پایانی جشنواره خانوادگی نورا و نورالدین در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور قم اظهار داشت: خانواده یکی از مهم‌ترین سنگرهای دفاع در برابر هجمه‌های دشمن است و بانوان باید در این سنگر با جدیت حضور داشته و جهاد کنند، که اگر این اتفاق بیفتد مقدمه ظهور امام زمان (عج) فراهم‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم همچنین با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره فرهنگی خانوادگی برای اهالی منطقه نیروگاه بیان داشت: نیروگاه یک منطقه ویژه است و باید به‌اندازه قدر و منزلت ساکنان نیروگاه به اهالی این منطقه خدمت‌رسانی صورت گیرد.

عزت زمانی ادامه داد: نیروگاه جایگاه واقعی خود را با زنان و دختران عفیف و مردان مومن خود نشان داده است.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های ارزشمند توسط مردم و به‌ویژه جوانان نیروگاه در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی گفت: نیروگاه ثابت کرده که فرهنگ داشتن یک منطقه به مردم ارزشمندی است که با تمام وجود پای سرمایه‌های خود ایستاده و از آن‌ها محافظت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: همه تلاش‌های این نهاد فرهنگی ارائه خدمات به خانواده‌هاست و تمام ظرفیت‌های خود را برای ارتقای بیش‌ازپیش فرهنگی قم به‌ویژه مناطق محروم بسیج خواهیم کرد.

دبیر اجرایی این جشنواره نیز گفت: این جشنواره بر مبنای سیاست‌های خانواده ابلاغیه رهبر معظم انقلاب و ویژه اهالی منطقه نیروگاه برگزارشده است.

مهدی یزدیان افزود: در این منطقه ۱۵۴ هزار تن سکونت دارند، که از این تعداد یک هزار و  ۵۰۰ تن در این جشنواره شرکت کردند.

وی این جشنواره را شامل بخش‌های مختلفی از ایستگاه سلامت خانواده، دانش خانواده، اوقات فراغت خانواده و اقتصاد خانواده دانست و افزود: ۲۰۵ خانواده ثبت‌نام کردند و از این تعداد ۱۵۰ خانواده طی حدود دو هفته در برنامه‌ها حضور یافتند.

در این آیین از مهدی اکبری مقدم از ساکنان منطقه نیروگاه و از قهرمانان جهانی ووشو تجلیل شد.

 ۷۴۰۳/ ۱۱۷۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خانواده خدمت رسانی رهبر معظم انقلاب زنان قم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی