Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال اثر به نخستین دوره کتاب سال آذربایجان شرقی تا پانزدهم شهریورماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، نخستین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال و ارتقای سطح کیفی نشر استان، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و متخصصان کتاب استان برای خلق آثار مکتوب جدید و تقویت شاخص کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این فراخوان، از پدیدآورندگان، مترجمان و ناشران دعوت شده تا کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه کتاب سال ارسال کنند. آثار ارسالی به این جایزه می‌بایست برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۷ و در بازه زمانی اول فروردین‌ماه تا ۲۹ اسفند منتشر شده باشند. همچنین آثار ارسالی نباید کمک‌درسی و افست باشند.

همچنین آثار ارسالی به دبیرخانه نخستین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی باید دارای برگه اعلام وصول باشند و آثار باید در دو نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شود. آثار دریافت‌شده بازگردانده نخواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی تا پانزدهم شهریورماه سال جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه به نشانی تبریز، نرسیده به چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، اداره امور فرهنگی، دبیرخانه جایزه کتاب سال استانی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۵۷۸۴۰ تماس بگیرند.

بنابر این گزارش، برگزیدگان این جایزه در آئین افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز معرفی و تجلیل خواهند شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب و‌ انجمن ادبی تبریز نخستین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی را برگزار می‌کند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد خبرگزاری شبستان روزنامه هفته دولت استان بوشهر ماه محرم روز جهانی مسجد مجلس جایزه کتاب سال تبریز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز

سردار محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز