Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس با معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری دیدار و پیرامون فعال‌سازی کمیته تخصصی علمی و فناوری شورای عالی ایرانیان و راه‌های بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی نخبگان ایرانی مقیم خارج از کشور در فرایند توسعه کشور رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین جابری انصاری معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه روز سه‌شنبه (۵ شهریور) در دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری درباره فعال‌سازی کمیته تخصصی علمی و فناوری شورای عالی ایرانیان و راه‌های بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم علمی نخبگان ایرانی مقیم خارج از کشور در فرایند توسعه کشور، گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار که رئیس دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نیز حضور داشت، معاون وزیر امور خارجه، با تشریح آخرین وضعیت فعالیت‌های این دبیرخانه،  درخصوص روش‌های فراهم‌سازی بسترهای قانونی و اجرایی لازم برای بهره‌مندی کشور از ظرفیت‌های نخبگان ایرانی مقیم خارج و فعال‌سازی کارگروه‌های تخصصی شورای‌ عالی و همچنین چارچوب همکاری‌های وزارت خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت تحقق طرح‌های در دست اجرای دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور تبادل نظر کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد روز جهانی مسجد هفته دولت خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر شیراز ماه محرم جشن های دهه کرامت حسین جابری انصاری جابری انصاری سورنا ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی تشکل‌های ورزشی ایران با ارسال نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مثبت در دولت وی از جمله انتخاب مدبرانه وزیر ورزش و واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، پیشنهاداتی را به رئیس دولت مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد