Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران گفت: به منظور افزایش سرعت در خدمات رسانی به شهروندان، برای اولین بار از آسفالت سرد در مرمت و بهسازی نوارهای حفاری و چاله های منطقه چهار استفاده می شود.

به گزارش امتداد ، “میکاییل علیپور” با اعلام این خبر و با اشاره به مقرون به صرفه بودن این نوع آسفالت در سطح معابر گفت: آسفالت سرد یکی از آسان ترین و به صرفه ترین گزینه برای تعمیر دائمی چاله ها و روسازی سطح معابر است که در هر نوع شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از این آسفالت که یکپارچه و با دوام بالا است، راه حلی دائمی، به صرفه و فوری برای تعمیر خرابی های انواع روسازی های آسفالتی و بتنی با عملکردی مطلوب است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار با بیان اینکه استفاده از این اسفالت تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان دارد، افزود: حفظ جان و افزایش ایمنی موتور سواران، کاهش استهلاک و افزایش عمر وسایل نقلیه و ایمنی خودروها در سرعت های بالا از دیگر مزایای استفاده از این آسفالت است.

علیپور بازگشایی معابر بلافاصله پس از مصرف را از دیگر ویژگی های این نوع آسفالت عنوان کرد و گفت: با توجه به ترافیک های لحظه ای در شهر تهران و عدم امکان مسدود کردن معابر، استفاده از آسفالت سرد، بلافاصله پس از مصرف کمک فراوانی به روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از مزایای کاربردی این نوع آسفالت می توان به عدم نیاز به خشک کردن سطح داخلی چاله، عدم نیاز به برش سطح و دیواره چاله، عدم نیاز به تجهیزات خاص جهت کوبش و ایجاد تراکم و عدم گرم کردن سطح اولیه اشاره کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار خاطر نشان کرد: در تمامی فصول حتی هنگام بارش برف و باران و در معابری که امکان تردد خودروهای سنگی وجود ندارد این نوع آسفالت کارآیی بالایی دارد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال