Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:52:33 GMT

مخاطب امروز روحانیت با گذشته متفاوت است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۸۹۱۴

مخاطب امروز روحانیت با گذشته متفاوت است

حجت الاسلام شعبانی گفت: اکنون جامعه مخاطب روحانیان با مخاطبان دهه های قبل متفاوت تر و تحصیل کرده هستند، از این رو باید خود را مجهز به دانش روز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» امروز(۵ شهریور) در همایش طلایه داران تبلیغ که با حضور علما و روحانیان تبریز در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تاثیرگذاری کلام روحانیان اگر توام با عمل در جامعه باشد، بیشتر و عمیق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروزه نفوذ کلام علمای دین علیرغم تبلیغات سوء گسترده و سیاه نمایی‌ها دشمنان کاملا مشهود است.

شعبانی با تأکید بر این‌که باید عالم به زمان خود باشیم، افزود: اکنون جامعه مخاطب روحانیان با مخاطبان دهه های قبل متفاوت تر و تحصیل کرده هستند، از این رو باید خود را مجهز به دانش روز کنیم.  

وی خواستار ورود روحانیان و مبلغان حوزوی به موضوع آسیب های اجتماعی شد و افزود: علما باید در محل تبلیغ خود نسبت به مقابله با آسیب های اجتماعی منطقه هوشیار بوده و رصدهای لازم را داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که علما، روحانیان و حوزه های علمیه یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند، افزود: علمایی که زندگانی خود را وقف تبلیغ معارف اهل بیت کرده‌اند؛ علما جزو اصیل‌ترین سرمایه این کشور محسوب می شوند.

شعبانی افزود: اگر به تبلیغات سوء دشمنان اسلام و انقلاب توجه کنیم در نوک پیکان علما را مورد هدف قرار داده اند؛ به یقین این حقیقت مسلم است که اگر این سرمایه تاثیرگذار نبود؛ چنین هزینه ای نمی کردند.

وی با بیان این‌که اگر یک موضوع از سوی علما جریان سازی شود، در نهایت آن موضوع راه خود را پیدا می‌کند، افزود: امروزه مسأله خانواده یکی از موضوعات اساسی است که دشمن به آن متمرکز شده، آیا این زیبنده یک جامعه شیعی است که ۷۰ درصد طلاق‌ها طی پنج سال اول زندگی مشترک رخ دهد؟

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت کانون های مساجد روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز روز جهانی مسجد قم پادکست صوتی شعبانی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)

دریافت 33 MB کد خبر 6096064

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)