Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر حسن‌بکلو عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برنامه ها و اقدامات این شرکت در شش ماهه سالجاری در خصوص مزرعه های تولید ارز دیجیتال اظهارداشت: در ۳۷ نقطه از استان این مزرعه‌ها که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کردند، شناسایی و جمع آوری شدند و گزارشات لازم به مراجع ذی‌صلاح ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تنها برق در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که مجوز تولید ارز دیجیتال داشته باشند و هزینه برق مصرفی آنها نیز طبق تعرفه‌های قانونی محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در خصوص حذف قبوض کاغذی عنوان کرد: از ابتدای مهرماه امسال یک میلیون قبض کاغذی از چرخه شرکت توزیع برق این استان حذف می‌شود.

وی با اشاره به توجه مشترکان به اخطارهای شرکت برق در زمینه صادر نشدن قبوض کاغدی اظهار داشت: با عملی شدن این طرح سالانه از صدور چهار میلیون برگ کاغذ (A۴) جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی اضافه کرد: نرم افزارهایی در این رابطه برنامه‌ریزی شده که ۹۰ درصد مشترکان این استان شماره موبایل‌های خود را در سامانه این شرکت ثبت کرده‌اند.

حسن بکلو با اشاره به ارایه ۲۸ خدمت در وب سایت این شرکت به مردم افزود: مشترکان برق می‌توانند با مراجعه به وب سایت بدون مراجعه به شرکت توزیع برق امور خود را انجام دهند.

وی با اشاره به طرح‌های برق‌رسانی در هفته دولت در این استان نیز اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت ۱۲۹ طرح برق‌رسانی در این استان با ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می رسد که از این تعداد ۹ طرح برق‌رسانی به روستاهاست که ضریب برق‌رسانی به روستاها را به ۹۹.۹۸ درصد در سال جاری می‌رساند.

حسن بکلو با بیان اینکه ۹۹ درصد جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار هستند اظهارداشت: یک هزار و ۲۵۰ مگاوات برق سالانه در استان تولید می‌شود که تنها یک‌هزار مگاوات آن در سال مصرف می‌شود؛ مصرف برق آذربایجان‌غربی در سال ۱۳۹۷ شمسی چهار میلیون و ۸۸۷ هزار و ۲۸۴ مگاوات ساعت در سال بود.

وی افزود:استاندارد مصرف برای مشترکان خانگی استان‌های غیرگرمسیری همچون آذربایجان‌غربی، ۳۰۰ کیلووات برای هر ماه است که بیش از این مقدار مشترک پرمصرف خواهد بود.

حسن بکلو عنوان کرد: طبق اعلام شرکت برق هر مشترکی مصرف خود را نسبت به سال گذشته به هر میزانی از این ۳۰۰ کیلووات کاهش دهد به ازای هر کیلووات کاهش مصرف ۵۲۴ ریال پاداش می‌گیرد.

کد خبر 4704269

منبع: مهر

کلیدواژه: برق ارز دیجیتال هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: حدود۱۸۴ میلیون متر مکعب آب شرب پارسال در استان تولید شد.

یاسر اکبریان امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس آخرین گزارشاتی که در سامانه معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت ثبت شده سال ماقبل نیز رقمی حدود ۱۸۰ میلیون متر مکعب تولید داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: علت افزایش تولید آب پارسال ناشی از توسعه شهرنشینی و افزایش مشترکان شرکت و همچنین اجرای پروژه‌هایی که تامین آب آن‌ها می‌بایست از طریق تاسیسات و منابع آبی شرکت آب و فاضلاب باشد بوده است.

اکبریان درخصوص سرانه مصرف آب لرستانی‌ها بیان کرد: سرانه مصرف آب در استان بین حدود ۲۰۰ لیتر در شبانه روز برای هر شهروند و در سطح کشور بین ۱۸۰ الی تا ۱۹۰ لیتر و مطابق استاندارد کشور کمتر از ۱۵۰ لیتر به ازای هر نفر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرای شرکت کاهش هدررفت و محاسبه آب بدون درآمد با استفاده از شبکه‌های هوشمند و به روز کردن تجهیزات است.

اکبریان ادامه داد: همچنین با استفاده از آگاهی و اطلاع رسانی به مردم از طریق برنامه‌های فرهنگی تلاش شده مصرف آب هم‌استانی‌ها به سمت نرم کشور و استانداردهای بین المللی نزدیک شود.

وی درخصوص تاثیر بارندگی‌های اخیر بر منابع آبی استان افزود: در استان تا اواسط دی ماه شاهد بارندگی‌های آنچنانی نبودیم و همین امر باعث شد منابع آبی کاهشی شود اما در بازه زمانی بهمن تاکنون و به‌خصوص در اسفندماه بارندگی‌ها مناسب‌تری را شاهد بودیم که در برخی شهرها همچون ازنا و الیگودرز روند تولید منابع آبی منفی نسبت به بازه زمانی بلندمدت کاهشی بوده و لازم است که در این شهرها تمهیدات لازم بکار گیرد.

اکبریان اضافه کرد: در لرستان هیچ‌گونه سدی برای تامین آب شرب پایدار وجود ندارد و بایستی برای تامین آب در فصل گرما تمهیداتی از سوی شرکت و همچنین مردم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان صورت گیرد تا در فصل گرما از نظر تامین آب شرب با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی