Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی مناف‌زاده چهره ماندگار و پیشکسوت جامعه پزشکی و از خیرین استان اردبیل با بیش از ۵ دهه طبابت و خدمت‌رسانی به مردم اردبیل ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، دکتر علی مناف‌زاده متخصص کودکان و پیشکسوت جامعه پزشکی بعد از تحمل یک دوره بیماری به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تصریح کرد: علی مناف‌زاده از چهره‌های فاخر پزشکی و از خیرین استان اردبیل بود که  به دلیل بیماری و کهولت سن به دیار باقی شتافت.

پدر شهیدان خلیل نژاد دار فانی را وداع گفتآیت‌الله حقانی دار فانی را وداع گفتدانشجوی جهادگر مشهدی دار فانی را وداع گفت

قدرت اخوان اکبری با عرض تسلیت این ضایعه به جامعه پزشکی استان اردبیل گفت: دکتر مناف‌زاده از چهره‌های اخلاق مدار پزشکی بود که در کنار طبابت فعالیت فرهنگی و خیریه وی زبانزد خاص و عام است.

وی افزود: این چهره علمی و فرهنگی در جامعه پزشکی اردبیل الگویی برای پزشکان امروزی است و بی‌شک یاد و خاطره‌اش همواره ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل

بهروز رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تحقق صددرصدی تعهد ایجاد اشتغال در اردبیل اظهار کرد: طی سال گذشته تعهد اشتغال استان اردبیل به طور کامل ایجاد شد که بالغ بر ۲۳ هزار نفر شغل ایجاد شده و اطلاعات آنها در سامانه رصد ثبت شده است.

وی به پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: اردبیل از نظر جذب میزان تسهیلات مشاغل خانگی رتبه برتر کشوری را دارد و تاکنون بخش قابل توجهی از تسهیلات را پرداخت کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: در حوزه مشاغل خانگی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان وام داده شده و یک هزار و ۵۵۰ نفر از این تسهیلات ویژه استفاده کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دو برابری داشته است.

رحیم زاده به اجرای ۵۵ ویژه برنامه هفته کار و کارگر در اردبیل با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و گفت: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی_ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از برنامه‌های برگزار شده در این هفته بود.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه، غبارروبی مزارع شهدا، برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه نباید تجلیل و تقدیر از کارگر را معطوف به این هفته خاص بکنیم، ادامه داد: بالغ بر ۴۰ شرکت استانی در واحدهای کارگری مراسم‌های ویژه روز کارگر برگزار کردند که نسبت به سال‌های گذشته شاهد جهش اساسی برنامه‌ها بودیم.

رحیم‌زاده در پایان افزود: از بین فعالان کار و تولید در جشنواره امتنان تولید از کارگر نمونه اردبیلی، گروه کار و کارفرمای نمونه اردبیل تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6100707

دیگر خبرها

  • جامعه پزشکی در حال خالی شدن است/ مسئولین قدر سرمایه‌های فاخر کشور را بدانند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • تهیه گزارش ویژه علل خودکشی پزشکان/پیگیری پرونده مرحومهبخشی
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود