Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تازه وارد ناپولی می گوید مایه افتخار است که اولین بازیکن مکزیکی تاریخ این باشگاه به شمار می رود.

طرفداری- هیروینگ لوزانو بعدازظهر سه شنبه در کنفرانس خبری خود پس از امضای قرارداد با ناپولی حضو یافت و مشخص شد شماره 11 را انتخاب کرده است.

هیروینگ لوزانو که به تازگی و با 42 میلیون یورو از پی اس وی آیندهوون به ناپولی پیوسته، ظهر سه شنبه در کنفرانس خبری خود حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را می خوانید:

ناپولی می خواهد فوتبال خوبی را بازی کند و به موفقیت برسد. من با شور و اشتیاق و اعتماد زیادی به این تیم آمده ام. بازی های زیادی از سری آ را دیده ام و بازی ناپولی را نیز بارها مشاهده کرده ام. می دانم که گروه فعلی چقدر خوب است و مدتی است که آنها را دنبال کرده ام. اینجا هستم تا کاری که از دستم به منظور کمک به تیم بر می آید را انجام دهم و اگر ممکن بود هم خود و هم تیم را بهبود ببخشم. می توانیم در کنار هم به دستاوردی مهم برسیم. من هنوز بیشتر شهر ناپل را ندیده ام اما تاکنون عاشق آن شده ام. ناپل زیباست و من اطمینان دارم عشقی که طرفداران نشان می دهند باعث می شود از حضور در اینجا لذت ببرم. اولین بازیکن مکزیکی تاریخ ناپولی هستم؟ این باشگاه دارای قدمت است. بسیاری از بازیکنان عالی در گذشته اینجا بازی کرده اند و این موضوع انگیزه زیادی برای من محسوب خواهد شد. مایه افتخار است که اولین بازیکن مکزیکی تاریخ ناپولی هستم و این مشوق من خواهد بود تا همه توانم را برای تیم بگذارم.

وینگر مکزیکی در ادامه صحبت های خود گفت:

آیا عملکردم در جام جهانی آنچلوتی را برای جذبم متقاعد کرده؟ نمی دانم چه زمانی او را متقاعد کرده ام اما خوشحالم که مربی بزرگی مثل او به من اعتماد کرده است. آنچلوتی یک مربی کلاس جهانی است و به پیشرفت من به اندازه زیادی کمک خواهد کرد. جو رختکن ناپولی؟ در اینجا افراد فوق العاده ای حضور دارند که استقبالی عالی از من انجام داده اند. روی کار و تلاش زیاد متمرکز هستم تا به شرایط ایده آل خود برسم. به آنچه سرمربی می گوید گوش می دهم و وظیفه خود را به منظور کمک به تیم انجام خواهم داد. تفاوت سری آ با لیگ هلند؟ می دانم که تفاوت بین این دو لیگ وجود دارد. در اینجا یک بازیکن نیاز دارد قدرت فیزیکی بیشتری از خود نشان دهد و بیشتر بدود. اینجا هستم تا نکات را فرا بگیرم و هرچه سریعتر با کمک مربی و هم تیمی های خود جا بیفتم. 

لوزانو در مورد دیدار این هفته برابر یوونتوس و همچنین اینکه آیا می خواهد به مانند هوگو سانچز، اسطوره فوتبال مکزیک موفقیت های بزرگی را تجربه کند نیز گفت:

هوگو قطعا بُت و الگوی من محسوب می شود. او بازیکنی خارق العاده و سرمشقی برای بسیاری از بازیکنان مکزیکی بوده است. با این وجود، من فقط روی کار خود متمرکز هستم و می خواهم 100 درصد توانم را برای ناپولی بگذارم. من یووه را می شناسم و می دانم آنها چقدر خوب هستند. همچنین می دانم بازی در برابر آنها برای طرفداران مهم است. با اینکه دوست دارم به میدان بروم اما خبر ندارم که قرار است بازی کنم یا نه و این به تصمیم مربی بستگی دارد. آماده هر تصمیمی هستم. 

و در نهایت صحبت های پایانی لوزانو:

من در تمام پست های خط حمله بازی کرده ام و همه آن ها را دوست دارم. آنچلوتی در مورد اینکه من کجا قرار است بازی کنم تصمیم خواهد گرفت و از هر تصمیمی که او بگیرد خوشحال خواهم شد. فکر می کنم در هر پستی می توانم به تیم کمک کنم. در تیم بازیکنان عالی زیادی حضور دارند و قادر بودن به بازی در کنار آنها خارق العاده است. این موضوع که من گرانترین خرید تاریخ ناپولی بوده ام من را خوشحال می کند. من واقعا خوشحالم که چنین باشگاهی برای من سرمایه گذاری مهمی انجام داده است. با دی لورنتیس رئیس باشگاه چند بار صحبت داشتم و او اطلاعات لازم درباره تیم و باشگاه را به من داد. تمایل او برای جذب من یکی از دلایلی بود که این باشگاه را انتخاب کردم. وعده به هواداران ناپولی؟ قول می دهم که با تمام توان برای این تیم کار کنم. می دانم اسکودتو چیزی است که همه در اینجا می خواهند که آن به دست بیاید. به منظور تحقق بخشیدن به این رویا تا انتها سخت تلاش و مبارزه خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با ابلاغ فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور ترکیب تیم ملی جوجیتسو با حضور امیر علیخانی بعنوان مربی استان چهارمحال و بختیاری و ورزشکاران منتخب استان چهارمحال و بختیاری تیم ملی در
رده سنی نوجوانان:حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلو، امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلو و در رده سنی جوانان: محمد مهدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلو
برای حضور در مسابقات آسیایی جوجیتسو ۲۰۲۴ امارات شهر ابوظبی اعلام شد.
این دوره از مسابقات تا ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود.
در مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور قزاقستان، حمزه کیانی در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سیدمحمد مهدی پیرمحمدی رنکینگ نهم جهانی را به نام خود ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است