Web Analytics Made Easy - Statcounter

"بهمن حسین زاده" روز سه شنبه به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در تهران گفت: برگزاری شصت و یکمین نمایشگاه بین المللی دمشق نشانه توانمندی سوریه است و  این امر نشان می دهد که دولت دمشق بحران را پشت سر گذاشته است. بویژه آن که برگزاری این نمایشگاه در سایه تحریم های اقتصادی تحمیلی غرب بر سوریه از اهمیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده افزود: ایران در تمامی زمینه های اقتصادی و بازرگانی بویژه در بخش ساخت و ساز تمایل به سرمایه گذاری در سوریه دارد و برگزاری این نمایشگاه می تواند موجب تقویت صادرات میان دو کشور شود.

وی اظهار کرد: این رویداد همچنین موجب معرفی امکانات و ظرفیت شرکت ها می شود و استفاده از آن برای مقابله با تحریم های اقتصادی سوریه، کمک می کند.

"حسن دانایی فر" مشاور "اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهوری و رئیس کمیته توسعه روابط اقتصادی ایران-سوریه- عراق نیز بر اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی دمشق تأکید کرد و گفت که شرکت های ایرانی در این دوره، حضور فعال تری خواهند داشت.

"مهدی سعید الذاکرین" مدیر شرکت "پارس رستاک" که در زمینه برگزاری نمایشگاه و کنفرانس های بین المللی فعالیت دارد، نمایشگاه دمشق را یک فرصت مهم برای شرکت های ایرانی برای عرضه مواد مصرفی، بازرگانی، زیرساختی و خدمات فنی و مهندسی دانست که سوریه نیازمند آن است.

الذاکرین تصریح کرد که همکاری تهران و دمشق برای مقابله با تحریم های اقتصادی علیه سوریه و ایران می تواند نقش مثبتی داشته باشد و ۱۰۰ شرکت ایرانی در این دوره از نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

"محمد رضا خانزاده" مدیر غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی دمشق، از این رویداد به عنوان پیروزی دولت سوریه بر تروریسم یاد کرد و افزود، یکهزار و ۲۰۰ متر مربع به شرکت های ایرانی اختصاص داده شده است.

"محمدرضا مودودی" رئیس سازمان توسعه تجارت و صادرات وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران نیز در این خصوص گفت: این نمایشگاه، بیانگر قدرت و تدبیر دولت سوریه در یافتن راه حل و غلبه بر فشارهایی است که دولت دمشق، همواره به خاطر مواضع ثابتش با آن رو به روست.

شصت و یکمین نمایشگاه بازرگانی بین المللی سوریه با هدف انعکاس تصویر این کشور و تمدن و پیروزی های آن از فردا (چهارشنبه) تا چهاردهم شهریور در دمشق و در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع و با حضور ۵۰۰ شرکت از ۳۸ کشور گشایش می یابد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه نمایشگاه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند