Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشورمان روز پنجشنبه با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشورمان روز پنجشنبه با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود و در مهمترین مسابقه تیم‌های شاهین کرمانشاه و سن‌ایچ ساوه از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

آذرخش بندرعباس - حفاری اهواز ۱۸:۰۰

در اولین دیدار از هفته دهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های آذرخش بندرعباس - حفاری اهواز مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه نماینده بندرعباس میزبان است. تیم آذرخش بندرعباس هفته گذشته توانست مقابل هایپرشهر شاهین شهر یک امتیاز بگیرد. نماینده بندرعباس در این فصل از لیگ برتر شرایط مناسبی ندارد و تنها با کسب ۸ امتیاز در رتبه سیزده جدول رده بندی حضور دارد.

در طرف مقابل شرایط تیم فوتسال حفاری کمی متفاوت است. این تیم که هفته گذشته مقابل شهروند ساری تن به شکست داد با کسب یازده امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارد.

هر ۲ تیم یک بازی معوقه مقابل تیم مس سونگون نماینده کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان دارند. نماینده بندرعباس و اهواز در این دیدار فقط به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند. هر کدام از این ۲ تیم که پیروز این بازی شوند میتواند حداقل تا ۳ پله در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال صعود کند.

بیشتر بخوانید: سن ایچ صدر را از گیتی پسند پس گرفت/ شاهین کرمانشاه به ادامه لیگ امیدوار شد

سوهان محمد سیما قم - هایپرشهر شاهین شهر ۱۸:۰۰

در دومین دیدار از هفته دهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های سوهان محمد سیما قم و هایپرشهر شاهین شهر به مصاف هم می‌روند. سوهان محمد سیما قم هفته گذشته به دلیل حضور مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا و جهان استراحت کرد. نماینده قم در حال حاضر با کسب ۱۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر حضور دارد و برای باقی ماندن در جمع مدعیان نیاز به کسب هر ۳ امتیاز این مسابقه دارد.

در طرف مقابل هایپرشهر شاهین شهر شرایط کاملا متفاوتی نسبت به حریف دارد. این تیم که توانست هفته گذشته تیم آذرخش بندرعباس را شکست دهد با کسب تنها ۸ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار بگیرد. بازیکنان شاهین شهر برای فرار از منطقه خطر محکوم به پیروزی مقابل تیمی هستند که مدعی قهرمانی در این فصل است.

شاهین کرمانشاه - سن‌ایچ ساوه ۱۸:۰۰

در آخرین دیدار از روز نخست هفته دهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های شاهین کرمانشاه و سن‌ایچ ساوه در کرمانشاه به مصاف یکدیگر می‌روند. شاهین کرمانشاه هفته گذشته توانست تیم شهرداری ورامین را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و با کسب ۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. این تیم که تا پیش از دیدار هفته گذشته مقابل شهرداری ورامین در منطقه خطر حضور داشت برای ثبات فقط نیاز به پیروزی مقابل صدرنشین لیگ برتر دارد.

در طرف مقابل شرایط سن‌ایچ ساوه نسبت به حریف هفته دهم کامل متفاوت است. بازیکنان سن‌ایچ ساوه هفته پیش توانستند با نتیجه ۵ بر ۲ ارژن شیراز را شکست دهند و با کسب ۱۹ امتیاز صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کنند. سن‌ایچ ساوه برای تثبیت صدرنشینی به مصاف شاهین کرمانشاه و امیدوار است به تواند حداکثر امتیاز را در این بازی خارج از خانه کسب کند.

بیشتر بخوانید: گیتی پسند در بهبهان زمین گیر شد/ فرش آرا به رده سوم صعود کرد

برنامه دیدار‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال:

پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸

آذرخش بندرعباس - حفاری اهواز ساعت ۱۸ سوهان محمد سیما قم - هایپرشهر شاهین شهر ساعت ۱۸ شاهین کرمانشاه - سن‌ایچ ساوه ساعت ۱۸

جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸

گیتی‌پسند - ستارگان ورامین ساعت ۱۸ اهورا بهبهان - شهروند ساری ساعت ۱۸ ارژن شیراز - فرش‌آرا ۱۸

ﺳﻪشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸

مقاومت البرز - مس سونگون ساعت ۱۷

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار پرسپولیس ۲ بر یک برنده شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری، فرزاد زامهران، صابر حردانی، وحید محمدزاده و امیر محمد هوشمند (نساجی)

اخراج: سروش رفیعی (پرسپولیس)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۶ و ۶۹) (پرسپولیس) ؛ امیر محمد هوشمند (۶۰) (نساجی)

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، امیر محمد هوشمند، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران (۸۸- سید محسن کریمی)، منصور باقری (۴۶- مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (۴۶- محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری (۴۶- صابر حردانی)،  سیدمحمدرضا حسینی (۷۵- اسماعیل بابایی) و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف (۱+۹۰- سعید صادقی)، مهدی ترابی (۶۴- سینا اسدبیگی)، وحید امیری (۱+۹۰- محمد خدابنده‌لو) و عیسی آل کثیر (۸۶- فرشاد فرجی).  

پرسپولیس در نیمه اول بازی حاکم مطلق توپ و میدان بود با تک گل اورونوف برنده شد در حالی که فرصت‌های خوبی را به هدر داد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم اخراج سروش رفیعی باعث شد تا نساجی با جسارت بیشتری برای جبران گل خورده پیش بیاید و در نهایت هوشمند بازی را به تساوی کشاند. در حالی که نساجی در اندیشه رسیدن به گل برتری بود، اورونوف در ضد حمله‌ای سریع پرسپولیس ۱۰ نفره را بار دیگر پیش انداخت.این پنجمین گل اورونوف  به نساجی در این فصل بود. او یک بار با نوبهار در ازبکستان، دو بار با همین تیم در تهران، و دو بار با پرسپولیس در قائمشهر دروازه نساجی را باز کرد تا شاگردان اوسمار با همین گل به صدر جدول رفته و دوباره مثل هفته گذشته منتظر لغزش استقلال بمانند.

نساجی هم با این شکست با ۲۲ امتیاز همچنان خطر سقوط به لیگ دسته اول را حس می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان