Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جشن عروسی که در تاریخ ۱۷ آگوست در منطقه «ایرتاراپ» اندونزی برگزار شد، مرد جوان اندونزیایی به طور همزمان با دو دختر مورد علاقه خود ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: عشق عجیب دختر جوان به پیرمرد ۸۳ ساله +فیلم

این مراسم با حضور خانواده‌های داماد و دو عروس برگزار شد و این مرد جوان که نامش مشخص نشده با دو دختر مورد علاقه خود ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که توسط یکی از حاضران و با تلفن همراه تهیه شده است، دو عروس را که در دو طرف داماد جوان نشسته‌اند نشان می‌دهد. در حالی که جمعیت زیادی در مراسم حضور دارند عاقد محلی صیغه ازدواج بین این سه جوان را جاری می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که پس از جاری شدن صیغه ازدواج دو دختر جوان به نشانه جاری شدن آن دست داماد را به نویت می‌بوسند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این مرد جوان در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی اندونزی درباره این تصمیم خود گفت: " دلم به من اجازه نمی‌داد که با انتخاب یکی از آن‌ها دیگری را بیازارم؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم با هر دو نفر آن‌ها ازدواج کنم. "

گفتنی است؛ یکی از رسومات عروسی در اندونزی، دادن جهیزیه  از طرف داماد به عروس است که معمولا طلا یا پول نقد می‌باشد. در این جشن عروسی داماد به هر یک از عروس‌ها مبلغ ۷۰ دلار جهیزیه پرداخت کرد.

انتهای پیام/

 مرد اندونزیایی با ازدواج با دو نامزدش به سوژه رسانه ها تبدیل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اندونزی وحشتناک ترین ها اندونزی داماد عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسس حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح روز پنجسنبه پس از طی دوره ای بیماری در گذشت. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900226

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری