Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:27:17 GMT

دستگیری زندانی که باتیراندازی از بیمارستان فرار کرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۰۳۶۶

متهم زندانی که مرداد امسال پس تیراندازی از بیمارستانی در تبریز فرار کرد دستگیر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از تبریز، سارق منزل که پس از تهدید و تیراندازی با سلاح گرم از بیمارستانی در تبریز فرار کرده است دوباره در دام پلیس گرفتار شد.

نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی ضمن تایید این خبر اطلاعات بیشتر در این زمینه به اطلاع عموم می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرار متهم زندانی پس تیراندازی از بیمارستان در تبریز

گزارش فارس حاکی است، بیست و سوم مرداد امسال سارق منزل که به اتهام سرقت روانه زندان شده بود، پس از تهدید و تیراندازی با سلاح گرم از بیمارستانی در تبریز فرار کرده است.

سارق حرفه ای که پس از اعتراف به سرقت منزل روانه زندان شده بود به منظور درمان و آنژیوگرافی قلبی از طریق زندان به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شده بود که صبح امروز با همکاری یکی از همدستانش از بیمارستان فرار کرده است.

همدست این زندانی با حضور در اتاق بستری بیمارستان یک قبضه اسلحه کلت کمری را در اختیار وی گذاشته که متهم نیز با همکاری او و پس از تهدید ماموران همراه و عوامل پرستاری و نگهبانی بیمارستان و پس از تیراندازی هوایی با زورگیری یک دستگاه خودروی پژو 206 متواری شده است که تلاش پلیس جهت دستگیری این زندان متواری ادامه دارد.

بدرقه و نگهداری زندانی برعهده ماموران زندان بوده و فرماندهی انتظامی استان تمام توان و تلاش خود را برای دستگیری متهم بکار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تبریز متهم زندانی بیمارستان تیراندازی فرار دستگیری فرشاد مقیمی علی اصغر مونسان محمد حسن انصاری فرد گروه هفت امانوئل مکرون محسن حاجی میرزایی شهید باهنر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با روز جهانی ماما، مراسمی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام سجاد(ع) با حضور ماماها، بخش زنان و زایمان بیمارستان و متخصصین این حوزه در سطح استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه و رئیس بخش زنان و زایمان بیمارستان امام سجاد (ع) هم بیان کرد: توسعه یک کشور به سلامتی زنان و کودکان آن وابسته است که در این امر نقش ماما‌ها و تلاش شبانه‌روزی آنان به‌دور از هرگونه حاشیه، مسیرگشای پیشرفت و موفقیت‌هاست.

رقیه موسی‌زاده اضافه کرد: «هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت» به‌عنوان شعار سال ۲۰۲۴ انتخاب شده و تقارن این شعار با موضوع پیرامونی جوانی جمعیت در کشورمان ایجاب می‌کند که بخش مامائی و بالطبع آن ماما‌ها را برای زایمان طبیعی، فیزیولوژیک و ایمن تقویت کنیم، از ماما‌ها در جایگاه اصلی خودشان بهره ببریم و با همت و حمایت این عزیزان، برنامه را به شکل مناسبی اجرا کنیم.

علی زینالی، رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز هم در این مراسم خدمات ماما‌ها را در راستای افزایش و ارتقای یکی از مؤلفه‌های امید به زندگی در جامعه عنوان کرد که همه به نوعی مدیون خدمات این قشر هستند.

قوام لاله معاون اجرایی بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز هم به مباحث کنترل مرگ و میر مادران باردار، وضعیت نیروهای استخدامی مامایی، رسیدگی و مراقبت‌های مادران باردار و پرداخت کارانه تشویقی به ماما‌ها در حوزه زایمان طبیعی پرداخت.

در پایان مراسم، مسئولان از ماما‌های نمونه استانی و داخلی با اهدای لوح سپاس و تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • جزییات دستگیری متهم به قتل زهره فکور صبور
  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان