Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@21:09:17 GMT

کابینه شریف امامی همگان را انقلابی کرد!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۰۶۸۶

کابینه شریف امامی همگان را انقلابی کرد!

خبرگزاری میزان- صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به نقل از معظم له در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد: در دورانی که شریف امامی نخست‌وزیر بود، دیگر همه‌ی آن کسانی هم که تا آن وقت جرأت نکرده بودند لب باز کنند، توی میدان بودند. چرا؟ چون آنقدر دستگاه گرفتار بود و بدبختی داشت که فرصت اینکه سراغ افراد برود دیگر نبود؛ لذا همه شدند انقلابی! تاریخ انتشار: 08:39 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۱۱۸

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد:

تشکیل کابینه شریف امامی، رئیس ۱۵‌ساله مجلس سنای شاه، از دو جهت اهمیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی تبلیغات وسیع او درباره «تغییر» بود. شریف امامی با اعطای آزادی مطبوعات و انحلال حزب_رستاخیز، تلاش کرد که چهره جدیدی از رژیم نشان دهد که البته این ظاهرسازی تا کشتار هفدهم شهریور بیشتر طول نکشید و جمعه‌_سیاه، اتفاقا در همین دولتی که شعار تغییر داده بود رخ داد.
دومین نکته درباره کابینه شریف امامی، ناتوانی دولت او در کنترل اعتراضات و درنتیجه جرات یافتن همگان برای نفی رژیم حاکم بود. آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در این باره به یاد می‌آورند که «در دورانی که شریف امامی نخست‌وزیر بود، دیگر همه‌ی آن کسانی هم که تا آن وقت جرأت نکرده بودند لب باز کنند، توی میدان بودند. چرا؟ چون آنقدر دستگاه گرفتار بود و بدبختی داشت که فرصت اینکه سراغ افراد برود دیگر نبود؛ لذا همه شدند انقلابی!»
۵۹/۶/۱۴‌

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاریخ شریف امامی کاربر مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از  خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا ظهر امروز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع و ضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش تسنیم، تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت 205 روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم