Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:48:57 GMT

چندین پروژه خدماتی و عمرانی در قروه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۰۷۳۲

چندین پروژه خدماتی و عمرانی در قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت چندین طرح و پروژه خدماتی و عمرانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان در شهرستان قروه افتتاح و به بهره برداری رسید.

اولین طرحی که مورد بهره برداری قرار گرفت مربوط به پروژه گازرسانی به ۶ واحد صنعتی بود.

میزان هزینه انجام شده برای این پروژه ها ۱۵ میلیارد ریال بوده که با اجرای این طرح ها ۵۷۸ هزار لیتر سوخت مایع جایگزین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گازرسانی به صنایع کردستان در جریان افتتاح این پروژه اظهار داشت که شهرستان قروه با ۱۲۲ واحد صنعتی از نظر تعداد بعد از سنندج دومین شهرستان است اما از نظر جایگزین سوخت در استان اول است.

به گفته «برهان فهری» واحدهای صنعتی جایگزینی سوخت دارند و در واقع هرچه سوخت در واحد صنعتی مصرف می شود چون مولد است جایگزین می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری از نظر حجم جایگزین در قروه رسالت مدنظر را بتوانند انجام دهند.

فرماندار قروه هم در ادامه گفت:از محل مصوبات شورای اقتصادی بخش بسیار زیادی از واحدهای صنعتی پرمصرف در قروه را گازرسانی کرده ایم.

«موحد امان اللهی» همچنین به پوشش گازرسانی در شهرستان اشاره کرد و افزود: از نظر پوشش شهری نفوذ صد درصدی را داریم و برای پوشش روستایی هم تا پایان پاییز سال جاری، قروه به عنوان نخستین شهرستانی خواهد بود که جمعیت روستایی آن به طور کامل تحت پوشش خدمات گازرسانی قرار می گیرد.

طرح دیگری که در ادامه مورد بهره برداری قرار گرفت مربوط به ساختمان تعاونی مصرف فرهنگیان قروه بود. به گفته رئیس آموزش و پرورش قروه این طرح با ۲۰۴ مترمربع مساحت عرصه و ۵۰۵ مترمربع اعیانی از اسفند ۹۶ آغاز شد.

«جعفر عبدالملکی» تعداد عضویت این تعاونی را ۲ هزار و ۳۷۰ نفر دانست و از هزینه کرد ۱۱ میلیارد و ۱۵ میلیون ریالی برای این پروژه از محل اعتبارات سرمایه اعضای تعاونی مصرف خبر داد.

کد خبر 4704325

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت شهرستان قروه پروژه عمرانی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشتیم، که  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان است.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم برای استفاده از این انرژی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و در ادامه افزود: که  از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها ، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۳ هزارو ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

فعله گری افزود: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود، در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم  و در راستای تحقق بخشیدن، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به زمینه فعالیت مهم و اساسی دیگر به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد