Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دهلران عصر سه شنبه در آیین بهره برداری از این پروژه ها با تبریک هفته دولت گفت: شهرداری در راستای خدمات به شهروندان رسالتی بزرگ دارد و تسریع در آسفالت معابر شهر دهلران از مهمترین موضوعاتی است که باید به جد دنبال شود.

مجید عسگری، گازرسانی به سنگ شکن وکارخانه آسفالت شهرداری را موجب کاهش هزینه ها دانست و افزود: برای این طرح بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی رضایی شهردار دهلران هم با تبریک هفته دولت گفت: این طرح ماهانه ۵۰۰میلیون  ریال صرفه جویی در هزینه برای شهرداری دارد و این مهم با حمایت فرماندار عملیاتی شد.ش

فرماندار دهلران همچنین با حضور در جمع مردم روستای حاضرمیل و آیین افتتاح یک شعبه بانک این روستا با تبریک هفته دولت گفت: امروز شاهد ارتقا سطح خدمات به روستائیان هستیم.

عسگری افزود: روستائیان مستحق خدمت هستند و دولت این مهم را در راستای بالا بردن سطح خدمات همواره دنبال می کند.

کد خبر 4704383

منبع: مهر

کلیدواژه: گازرسانی روستایی شهرستان دهلران ایلام هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

امیرعبداللهیان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آفریقای جنوبی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آفریقای جنوبی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم. 

توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جنهدری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. 

شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد