Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاریجانی با بیان اینکه «وزارت اطلاعات در فراز و فرودهای کشور شرایط متفاوتی را تجربه کرده است»، اظهار کرد: امروز کارهای وزارت اطلاعات از پختگی لازم برخوردار است و تسلط خوبی در این وزارت مشاهده می‌شود که دستاورد مهمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی لاریجانی در همایش سازمان اطلاعات خارجی در گام دوم انقلاب گفت: از تلاش‌های وزارت اطلاعات قدردانی می‌کنم و معتقدم در این دوره خیلی حرفه‌ای، منظم و با جهت‌گیری درست نظام اقدام و با حساسیت، متانت و تدبیر لازم کارها را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت اطلاعات در فراز و فرودهای کشور شرایط متفاوتی را تجربه کرده است و امروز کارهایش از پختگی لازم برخوردار است و تسلط خوبی در این وزارت مشاهده می‌شود که دستاورد مهمی است.

 

رئیس مجلس با بیان اینکه «حرکت وزارت اطلاعات مورد تکیه مسئولان نظام است و گزارش‌های سازمان اطلاعات خارجی از نظر شکل و صورت و نیز محتوا خوب است»، اظهار کرد: امروز تمرکز بر مسائل اقتصاد مقاومتی، ایجاد انگیزه و امنیت اقتصادی برای کارآفرینان و همچنین وفاق میان مسئولان نیاز کشور است.

 

لاریجانی در ادامه با اشاره به ضرورت خنثی‌سازی توطئه‌ها و اقدامات دشمن بر افزایش تبادل اطلاعات و همکاری‌ها با کشورهای دوست تأکید کرد.

 

وی همچنین حضور عناصر اطلاعاتی انقلابی و مومن در  مقابله با مفاسد را مورد تأکید قرار داد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به بهره‌گیری دشمنان از منافقین و داعش اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات باید بر این دو موضوع و کسب اطلاعات و همچنان بر رفتارشناسی آنان توجه داشته باشد.

 

لاریجانی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت‌های نظام است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد خبرگزاری شبستان روزنامه مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل ماه محرم استان بوشهر وزارت اطلاعات علی لاریجانی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارتند از: حذف مجوز‌های کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد یا صدور بدون شکایت، رد یا صدور بدون تأخیر، اتصال کامل به درگاه ملی مجوز‌های کشور و ارائه کامل مجوز‌ها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوز‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار