Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،با حول و قوه الهی،   پیرو مکاتبات و پیگیری های بعمل آمده : معتمدین و بزرگان محله ننله  امامان محترم مساجد سطح شهرک ننله  هیئت امناء مساجد سطح شهرک ننلهطرح کرامت ۲ محله ننله سردار گرانقدر سردار رجبی فرمانده محترم سپاه بیت المقدس استان کردستان  فرماندهی محترم سپاه ناحیه سنندج  جناب سرهنگ عسکری فرمانده محترم حوزه بعثت جناب سرهنگ مرادی مبنی بر پیگیری و انعکاس مشکلات و کمبود های شهرک ننله  به مسئولین در این خصوص همکاری : استانداری محترم استان کردستان  فرمانداری محترم شهرستان سنندج  اداره کل آموزشوپرورش استان کردستان  اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان مدیریت محترم  و محبوب آموزش و پرورش ناحیه یک  سنندج  مشارکت افراد خیر  ریاست محترم شهرداری محترم ناحیه منفصل شهری ننله و سایر کارکنان و مهندسین خدوم و زخمت کش شهرداری ننله شورای اسلامی شهر سنندج خصوصاً نائبرئیس محترم شورای شهر سنندج جناب آقای رضاییدفتر تسهیلگری و توسعه محله ننله مدیران محترم مدارس سطح ننله  بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر سه شنبه  ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ صبح ساعت ۱۰/۳۰ لغایت ۱۱/۳۰ با حضور جمعی از مسئولین خدوم و دلسوز استان ، آئین کلنگ زنی ، شروع بکار  و ساخت دبیرستان ۹ کلاسه ننله برگزار گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم امام جماعت محترم مسجد حاج علی محمودی شهرک ننله حاج ماموستا ابراهیم کریمی ضمن عرض تبریک هفته دولت از فرماندهی محترم سپاه  استان کردستان فرمانده محترم سپاه ناحیه سنند ج فرمانده محترم حوزه بعثت  استاندار محترم استان کردستان فرماندار محترم شهرستان سنندج  مدیریت محترم آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج  شهرداری محترم ناحیه منفصل شهری ننله فرمانده محترم پاسگاه انتظامی  محلاعضای شورای شهر سنندج دفتر تسهیلگری و توسعه محله ننلهمسئول طرح کرامت محله ننلهبابت پیگیری و انعکاس مشکلات و کمبود های شهرک ننله تقدیر و تشکر نمودند . 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت