Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندار شوش با بیان اینکه ۱۲ مدرسه بر اثر سیل در این شهرستان تخریب شد، گفت: کار احداث مدارس ۲ کلاسه تا مهر و تکمیل مدارس ۶ و ۱۲ کلاسه نیز تا آبان و آذر نهایی خواهد شد؛ با وجود این اقدامات مشکل فضای آموزشی در شهرستان وجود نخواهد داشت. تاریخ انتشار: 09:24 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۱۲۸ عدنان غزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به تسهیلات و لوازم کمک معیشتی در نظر گرفته شده برای خانوارهای خسارت دیده در شهرستان شوش در پساسیل بیان کرد: در مرحله اول ۷۵۰ بسته کمک‌ معیشتی شامل (یخچال، فرش، گاز، پتو و دیگر لوازم خانگی و آشپزخانه)به خانوارهای آسیب دیده از سیل در این شهرستان تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: یک بسته کمک معبشتی دیگر نیز برای همین تعداد خانوار درنظر گرفته شده است که همین امروز، همه کار‌های این بسته اهدایی مردم که هلال احمر مسئولیت تهیه آن را به عهده گرفته است به اتمام رسید.

فرماندار شوش ادامه داد: کار‌های اولیه پرداخت این بسته‌ها مانند نحوه پرداخت و حواله کرد در حال انجام است تا به زودی به خانوار‌ها پرداخت شود.
غزی درباره بازسازی‌های صورت گرفته روی مدارس و مراکز آموزشی این شهرستان نیز اضافه کرد: تعداد ۱۲ مدرسه بر اثر سیل در این شهرستان تخریب شدند که برخی ادارات و خیرین در حال ساخت این مدارس هستند و قول دادند که ۶ ماهه این مدارس را تحویل دهند؛ کار احداث مدارس ۲ کلاسه تا مهرماه  امسال تمام می‌شود.   وی ادامه داد: مدارس ۶ و ۱۲ کلاسه نیز تا آبان و آذر تکمیل و نهایی خواهند شد؛ با وجود این اقدامات مشکل فضای آموزشی در شهرستان شوش وجود نخواهد داشت.

فرماندار شوش یادآور شد: سیل اوایل سال جاری خسارتی به مراکز تجاری و اصناف این شهرستان وارد نکرد اما به زمین‌های کشاورزی شهرستان خسارات زیادی را وارد کرد. شهرستان شوش رتبه اول تولید گندم در کشوری را به خود اختصاص داده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرماندار شوش فضای آموزشی کمک های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار

ایرج کریمی اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته در دولت سیزدهم به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

کریمی با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که از سوی این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، اضافه کرد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی بیان داشت: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که از سوی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

کریمی گفت: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحد‌ها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آنها نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه