Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون دبیرکل حزب الله لبنان می‎گوید که مقاومت لبنان در زمان و مکان مناسب ضربه غافلگیرکننده‎ای به رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد. تاریخ انتشار: 09:26 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۱۲۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «شیخ نعیم قاسم»  ضمن انتقاد شدید از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان  گفت که حزب الله ضربه غافلگیرانه‌ای به رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که با راشاتودی مصاحبه کرده، می‎گوید: مقاومت هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی را با ضربه غافلگیر کننده پاسخ خواهد داد؛ چرا که نمی‌توان با این تجاوزها مانند موضوعی گذرا برخورد کرد.
این مقام ارشد حزب الله می‎افزاید: "پاسخ به هرگونه حمله رژیم صهیونیستی آنگونه خواهد بود که دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره کرد. "
شیخ نعیم قاسم ضمن خودداری از ارائه جزئیات در مورد ویژگی‌های پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی گفت: "ارائه توضیحات به «تل آویو» کمک می‌کند. ضمن این که فضای کنونی فضای پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی است و نه فضای جنگ. "
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن اعلام حمایت از مواضع دولت لبنان، تصریح کرد بیروت نیز منتظر واکنش شورای امنیت سازمان ملل نخواهد بود.
گروه‌های فلسطینی و از جمله حماس و جنبش جهاد اسلامی نیز پیش از این اعلام کرده‌اند که تجاوزهای رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نعیم قاسم حزب الله لبنان تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید