Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:12:56 GMT

تابش: دشمنان از رادیکالیزه شدن فضای کشور سود می‌برند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۱۶۴۷

تابش: دشمنان از رادیکالیزه شدن فضای کشور سود می‌برند

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که کشور نیازمند عقلانیت، اعتدال و تعامل مردم و حاکمیت است بر ضرورت پرهیز از اقداماتی که موجب رادیکالیزه شدن فضا می‌شود، تاکید کرد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی خود از عملکرد دولت گفت: دولت عهده‌دار توسعه، پیشرفت، بالندگی و تامین امنیت، بهبود وضعیت اقتصادی، معیشت و رفاه مردم است و باید به همه شئون مردم و همچنین اعتلای کشور توجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم در مباحث اقتصادی و هم دفاع ملی و هم حرمت داری نسبت به مردم و تامین حقوق مدنی آنها و احساس رضایتمندی مردم از شهروند ایرانی بودن بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسائل معیشتی و اقتصادی اثر مشهودی دارند شاید بیشتر مردم طالب پرداختن به این امر باشند ولی به همان نسبت که سیاست خارجی و دیپلماسی مهم است قدرت دفاعی و امنیتی ما هم مهم است و نمی‌شود فقط مساله معیشت و اقتصاد را جدا کرد. اگرچه در اولویت باشد و آثارش سریع باشد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: سایر وجوه توسعه آثارش کند است همین که قانون ملاک عمل قرار نمی‌گیرد تبعاتی دارد که به معیشت مردم آسیب می‌زند. این که شهروندان احساس امنیت نکنند و احساس کنند حاکمیت همه را نمی‌بیند آثار سوء اقتصادی دارد، لذا باید کار همه جانبه در همه شئون توسعه اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انجام شود. ولی آنچه آثارش مشهود است و افکار عمومی را درگیر کرده رسیدگی به معیشت مردم و اقتصاد کشور و پرهیز از تنش، درگیری و جنگ است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد:‌ مجموعه فعل و انفعالات و تحولاتی که در عرصه‌ دیپلماسی انجام می‌شود و آثارش را در داخل کشور می‌بینیم نشان دهنده این است که حکومت می‌خواهد به عقلانیتی برسد و ان‌شاءالله مسائل را در تعامل با دنیا و مردم حل و فصل کند. کشور ما به عقلانیت، اعتدال و روا داری و تعامل حاکمیت و مردم نیاز دارد.

تابش اضافه کرد:‌ متاسفانه گاهی مواردی را شاهد هستیم که فضای کشور را رادیکالیزه می‌کند و سم مهلکی است که بیشترین استفاده آن را هم دشمنان می‌برند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدتقی جهان‌پور گفت: پیش نویس لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران که در ۳۱ ماده تنظیم شده است که پیشنهادات سازمان نظام پرستاری مضاف بر مواد پیشنهادی معاونت پرستاری در ۱۲ ماده ارائه شده است که مهم‌ترین محورهای آن استخدام پرستاران همگام با توسعه تخت‌های بیمارستانی و نیاز کشور، تأمین معیشت و رفاه پرستاران و حمایت‌های گسترده جهت جبران خدمت، آینده‌سازی حرفه‌ای و تخصصی پرستاری، تکریم از بازنشستگان و اجرای صحیح قوانین حوزه پرستاری مثل قانون مشاغل سخت و زیان‌آور با مشارکت همه ذی‌نفعان مورد ویرایش و تدوین قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان نظام پرستاری پیشنهاد ویژه‌ای در خصوص به‌کارگیری و استخدام نیروهای دوران کرونا داشته و مجدانه پیگیر این موضوع مهم هستیم. نسبت پایین پرستار به تخت بیمارستانی در مقایسه با به استانداردهای حداقلی، علاوه بر کاهش کیفیت خدمات درمانی و مراقبتی، اهمیت جذب و استخدام نیروهای جدید، به خصوص جذب نیروهای با تجربه دوران کرونا را بیشتر می‌کند.

جهان‌پور ادامه داد: تدوین این لایحه گامی مهم در جهت حمایت از حقوق پرستاران و ارتقای جایگاه این قشر فداکار در نظام سلامت کشور محسوب می‌شود و می‌توانیم، شاهد بهبود کیفیت زندگی و کاری پرستاران و افزایش انگیزه و رضایت شغلی آنها و در جهت ارتقای سلامت مردم باشیم.

وی گفت: ظرفیتی که سازمان نظام پرستاری دارد، یک شبکه بزرگ اجتماعی است که دارای ۱۵۹ هیأت مدیره در سراسر کشور است. مجموعه این هیأت مدیره‌ها و سازمان مرکزی می‌تواند واسط بین مردم و حِرَف با حاکمیت باشد، بنابراین ارج نهادن به مجموعه‌های گروه صنفی و حرفه‌ای و انجمن‌های علمی از دغدغه‌های مهم ما است و می‌تواند در سیاست‌گذاری‌ها به ما کمک کند.

کد خبر 6091280 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال