Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@20:26:10 GMT

آتش سوزی در خالدنبی مهار شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۱۹۲۱

آتش سوزی در خالدنبی مهار شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: آتش سوزی در خالدنبی در عرصه های مرتعی مرز مشترک شهرستان های کلاله، گنبد و مراوتپه مهار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، ابوطالب قزلسفلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته ساعت 6 عصر آتش سوزی در مرز مشترک شهرستان های کلاله، گنبد و مراوتپه در عرصه های مرتعی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای مهار آتش 50 نفر از نیروهای مردمی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان وارد کار شدند، افزود: این آتش سوزی با همکاری مردم و نیروهای اداره کل در ساعت 2:30 بامداد امروز خاموش شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اینکه بیش از 12 هکتار از مرتع شهرستان کلاله در آتش سوخت، گفت:  نتیجه سوخته شدن مقدار مرتع در دو شهرستان دیگر در حال بررسی است.

وی عامل انسانی را از دلایل اصلی این حادثه اعلام کرد، یادآور شد: وزش باد شدید، افزایش دما، وجود رطوبت نسبی پایین، شیب زیاد و بعد مسافت از عوامل افزایش آتش و تاخیر اطفاء حریق شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی