Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامل قتل عام غرب تهران که همسر و دو فرزندش را کشته است از این که در زندان بماند خسته شده است.

به گزارش شریان نیوز، حمیدرضا ۴۷ ساله، ۲۳ مهر سال ۹۲ همسر ش به نام زهرا، پسر ۱۵ و دختر ۲۵ ساله اش به نام‌های محمدرضا و پریسا را در خانه‌اش در خیابان ۱۶ متری امیری کشت.

خانواده زهرا در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری سابق استان تهران خواستار قصاص دامادشان شدند، اما تاکنون برای اجرای حکم پا پیش نگذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن جلسه پدر و مادر زهرا در جایگاه ویژه ایستادند و برای دامادشان حکم قصاص خواستند.

حمید رضا در جلسه دادگاه و در حالی که دختر بزرگش از تهمت‌های اخلاقی او به مادرش ابراز ناراحتی می‌کرد، گفت: زن و دو فرزندم را کشتم، چون لایق مرگ بودند. زنم حقش بود که کشته شود. او زن کثیفی بود. دختر و پسرم را هم کشتم، چون از کار‌های مادرشان مطلع بودند و به من چیزی نمی‌گفتند.

او در تشریح جزئیات جنایت تکان دهنده گفت: در یک شرکت صنعتی کارگر بودم و شب‌ها سر کار می‌رفتم. مدتی بود که به رفتار‌های زنم مشکوک شده بودم. تا این که صبح بیست و سوم مهر ماه یک زن مقابل خانه مان آمد و رازی را برایم برملا کرد. او گفت زنم با شوهرش در ارتباط بوده است. من که عصبانی شده بودم با چوب دستی به سر زنم کوبیدم و او را کشتم! سپس جنازه اش را به اتاق خواب کشاندم و رویش پتو کشیدم. ظهر وقتی پسرم از مدرسه به خانه آمد فکر کرد که مادرش خوابیده است. او به اتاق خواب رفت تا زهرا را بیدار کند که همان موقع با چوب چند ضربه هم به سر پسرم کوبیدم.

وی ادامه داد: در آن لحظه تصمیم گرفته بودم هر طور شده دخترم را هم بکشم. به همین دلیل با موبایل او تماس گرفتم و از او خواستم تا فوری از دانشگاه به خانه بیاید. خودم به پشت بام رفتم و منتظر پریسا ماندم. به او گفتم قبل از این که وارد خانه شود به پشت بام بیاید و به من کمک کند. وقتی دخترم به پشت بام آمد با یک طناب او را هم خفه کردم و جنازه اش را به داخل خانه بردم!


حکم قصاص
در پایان جلسه هیئت قضایی حمیدرضا را به دلیل قتل زهرا به یک بار قصاص و به خاطر قتل دو فرزندش به ۱۰ سال زندان و پرداخت دیه محکوم کرد که خیلی زود قطعی شد.


نامه‌ای از زندان
به دلیل این که اولیای دم پیگیر پرونده نشدند با گذشت شش سال از این جنایت حکم اجرا نشد و حمیدرضا بلاتکلیف در زندان ماند.

وی طی نامه‌ای از قضات دادگاه کمک خواست و تقاضا کرد تا طبق ماده ۴۲۹ تکلیفش روشن شود.

وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

وی گفت: من هنوز هم می‌گویم از قتل اعضای خانواده ام پشیمان نیستم و برای اعدام آماده ام، اما، چون برای اجرای حکم قصاص، اولیای دم باید تفاضل دیه را بپردازند دیگر پیگیر پرونده نشدند و باعث شدند در این سال‌ها بلاتکلیف در زندان بمانم. من از این وضعیت خسته شده ام.

وی ادامه داد: حالا از دادگاه تقاضا دارم تکلیف مرا روشن کنند، یا از اولیای دم بخواهند با پرداخت تفاضل دیه زودتر مرا اعدام کنند یا این که از قصاص گذشت کنند تا زودتر آزاد شوم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهارنظر کنند.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش

زن جوانی در تماس با پلیس اعلام کرد شوهرش بر اثر برق‌گرفتگی جان باخته اما کسی از ازدواج آنها خبر ندارد.

به گزارش ایران، به دستور بازپرس جنایی، تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد مرد میانسال در کنار کولر آبی روی پشت بام مواجه شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی در محل حکایت از آن داشت که مرد میانسال هنگام تعمیر کولر دچار برق‌گرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

زن جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، در تحقیقات اولیه گفت: من همسر صیغه ای بهروز بودم. سال ۹۶ به عقد موقت او درآمدم و راز این ازدواج را کسی نمی‌دانست. او در هفته چند بار به من سر می‌زد. روز حادثه به او گفتم هوا گرم شده و بهتر است کولر را راه بیندازیم. می‌خواستم به تعمیرکار زنگ بزنم، اما همسرم گفت خودم آن را درست می‌کنم.

زن جوان ادامه داد: بهروز برای تعمیر کولر به پشت‌بام رفت. ساعتی گذشت و از او خبری نشد. هرچه به تلفن همراهش زنگ زدم، جواب نداد. با نگرانی راهی پشت‌بام شدم، اما در کمال ناباوری دیدم همسرم کنار کولر افتاده و جان باخته است.

بدین ترتیب با مرگ مرد میانسال راز ازدواج دوم او که مخفیانه انجام شده بود، برملا شد. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد