Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:13:39 GMT

شبیه‌سازی قرعه‌کشی چمپیونزلیگ در انگلیس

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۱۹۴۴

شبیه‌سازی قرعه‌کشی چمپیونزلیگ در انگلیس

درحالی که قرعه‌کشی چمپیونزلیگ فردا پنج‌شنبه انجام خواهد شد دیلی‌استار با استفاده از یک شبیه‌ساز این قرعه‌کشی را شبیه‌سازی کرده و نتایج جالبی بدست آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، فردا پنج‌شنبه همه نگاه‌ها به شهر موناکو دوخته خواهد شد چرا که این شهر میزبان قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابتهای چمپیونزلیگ امسال خواهد بود و تیمهای بزرگ و هواداران‌شان رقبای خود در این مرحله از رقابتها را خواهند شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه انگلیسی دیلی‌استار پیش از برگزاری قرعه‌کشی اصلی، با استفاده از یک برنامه شبیه‌ساز، قرعه‌کشی چمپیونزلیگ را شبیه‌سازی کرده و به نتایج جالب‌توجهی رسیده است. این قرعه‌کشی بر اساس قواعد مشخصی انجام می‌شود که یکی از آنها این است که در این مرحله تیمهای یک کشور نمی‌توانند مقابل هم قرار بگیرند. این شبیه سازی البته پیش از انجام بازی های دیشب که تکلیف آخرین تیمهای راه یافته به مرحله گروهی را مشخص کرد برگزار شده است.

 

 

در این قرعه‌کشی تاتنهام، فینالیست انگلیسی سال گذشته رقابتها در گروه مرگ با بایرن مونیخ، اینتر و لیل همگروه شده است. دیلی‌استار می‌گوید در این قرعه‌کشی بخت با منچسترسیتی و پپ گواردیولا هم یار نبوده و آنها در گروه نسبتا دشواری قرار گرفته و باید با آژاکس، که سال گذشته در نیمه‌نهایی رقابتها حضور داشت، خنت قهرمان لیگ بلژیک و بایر لورکوزن رقابت کنند.

 

لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در گروه ب برای صدرنشینی در این گروه باید از پس رئال مادرید برآید ولی با توجه به دو تیم دیگر این گروه یعنی المپیاکوس و آتالانتا به نظر نمی‌رسد لیورپول و رئال مشکل چندانی برای صعود از این گروه داشته باشند.

 

در گروه D هم رقابت چلسی و دورتموند، تیمهای فعلی و سابق کریستین پولیشیچ جذابیت اصلی این گروه خواهد بود. در گروه C هم یوونتوس و اتلتیکو مادرید برای صدرنشینی با هم جدال خواهند کرد.

 

 

لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 14 روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟