Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

علی نوبخت در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به انتشار اخباری در خصوص جابجایی سلبریتی‌ها توسط آمبولانس‌های خصوصی گفت: بنده این موضوع را از رسانه‌ها شنیدم. اگر صحت داشته باشد تخلفی آشکار است که باید اورژانس با همکاری دستگاه قضایی به این موضوع ورود کرده و با متخلفان برخورد کند.

وی با تاکید بر اینکه اورژانس ابزار نظارتی لازم را دارد گفت: وظیفه اورژانس برخورد با این تخلفات است لذا ما از رئیس سازمان اورژانس درخواست رسیدگی داریم که نتایج را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران در پایان با محکوم کردن این اقدام مجددا بر لزوم ورود دستگاه‌های مربوطه به این موضوع تاکید کرد.

چندی پیش ایسنا در گفت‌وگو با رئیس اداره آمبولانس خصوصی کشور به موضوع تردد سلبریتی‌ها و معلمان خصوصی با آمبولانس‌های خصوصی در پایتخت پرداخت که لهراسبی با تایید چنین پدیده‌ای تاکید کرد که موضوع تا حد زیادی کنترل شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام محمدی گفت: برخورد خشن اخیر در آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در پی برگزاری اعتراضات دانشگاهیان در محکومیت کشتار فلسطینیان در غزه بار دیگر رویکرد دوگانه و ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در موضوع حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.   وی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با تبیین سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص قضایای دانشگاه‌های آمریکا، افزود: امروز شاهد بی‌ثباتی کشور‌های اروپایی و آمریکایی هستیم به طوری که در این کشور‌های مدعی حقوق بشر شاهد رفتار‌های وحشیانه در برابر دانشجویانی هستیم که تنها فریاد دادخواهی مردم فلسطین و توقف جنگ در سرزمین‌های اشغالی را دارند.   خطیب جمعه یزد ایران قوی امروز را قابل‌قیاس با ایران ۸۰ سال پیش ندانست و گفت: عملیات وعده صادق جایگاه ایران را در برابر دیدگان کشور‌های جهان تغییر داد به طوری که درهمین اواخر بیش از ۷۰ کشور جهان برای گسترش ارتباطات اقتصادی و تجاری به ایران آمدند و امروز شاهد ثبات جمهوری اسلامی در جهان هستیم و این همان نتیجه قیام الهی است.   حجت الاسلام محمدی همچنین با تسلیت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، امام صادق (ع) به بیان ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی این امام همام اشاره و بر بهره گیری از راه و منش صادق آل عبا تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟