Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز، ششم شهریور به منظور افتتاح طرح‌های عمرانی وارد استان بوشهر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز، شش شهریور با هدف رونق زیست بوم نوآوری و بازدید از پارک علم و فناوری بوشهر وارد این استان شد.
ستاری در اولین بخش از سفر خود از محصولات فناورانه دانشگاه خلیج فارس و موسسه دریایی شهید محلاتی بازدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ادامه این سفر یک روزه، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس بازدید می‌کند و در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار می‌گیرد. این طرح پژوهشی و فناوری در دو فاز انجام می‌شود و احداث ساختمان مرکز رشد آن به مساحت پنج هزار متر مربع در فاز دوم این طرح قرار دارد.
کلنگ‌زنی پروژه آب شیرین کنی روستای جزیره شیف از دیگر بخش‌های سفر ستاری و همراهان او خواهد بود. در ادامه ستاری به شهرک زیست فناور بوشهر می‌رود. این نواحی علم و فناوری از یکسری مزیت‌ها برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان برخوردار است و بر اساس ظرفیت‌هایی که وجود دارد امکاناتی در اختیار شرکت قرار می‌دهد.

افتتاح کتابخانه عمومی بوشهر و دیدار با آیت الله غلامعلی بوشهری از دیگر بخش‌های سفر یک روزه ستاری به این استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دانشگاه خلیج فارس بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود