Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@03:10:22 GMT

رئیس فدراسیون بسکتبال راهی چین شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۲۱۴۶

رئیس فدراسیون بسکتبال راهی چین شد

خبرگزاری میزان- رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال برای شرکت در نشست فدراسیون جهانی راهی چین شد. تاریخ انتشار: 10:05 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۱۵۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال برای شرکت در نشست جهانی روسای فدراسیون‌های بسکتبال راهی چین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت مرکزی فیبا فردا برای آخرین‌بار در دوره فعلی تشکیل جلسه می‌دهد و اجلاس فیبا در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ شهریور برگزار می‌شود.

در این اجلاس، دوره ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ فیبا بررسی می‌شود. همچنین از زحمات هوراسیو موراتوره رئیس فعلی فیبا قدردانی و رئیس جدید برای دوره ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ انتخاب می‌شود.

بیش از ۱۷۰ فدراسیون ملی در این اجلاس شرکت می‌کنند و انتخابات خزانه‌دار و هیئت مرکزی فیبا نیز برای چهار سال آینده برگزار می‌شود.

فیبا همچنین مراسمی برای دادن جایزه به فدراسیون‌های برتر و موفق برگزار می‌کند.

مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۱۹ عصر جمعه در پکن برگزار و مسابقات از روز شنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی جام جهانی بسکتبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته فنی جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معزی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و 5 ساعت به طول انجامید.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه 4 گزینه ایرانی و 5 گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. 

مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت لیگ برتر بسکتبال ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال