Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قنبری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی و تعدادی از مدیران استانی، در شهرستان راز و جرگلان ۷۴ طرح به صورت متمرکز به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و زیربنایی به بهره برداری رسبد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران استانی در ادامه با حضور در شهرستان مانه و سملقان، ۶۵ طرح را به ارزش افزون بر ۱۳ میلیارد تومان افتتاح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار مانه و سملقان این طرح‌ها در زمینه‌های برق رسانی، اصلاح شبکه برق، افتتاح آموزشگاه‌های روستایی، ساختمان اداری و طرح هادی روستایی است.

محمودرضا معموری گفت: در سفر ریاست جمهور به استان افزایش تخت بیمارستان پورسینا شهر آشخانه از ۳۶ تختخوابی به ۱۲۰ با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، تکمیل مرحله دوم کتابخانه شهید بهشتی با اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی سد دربند و آغاز مرحله دوم مجتمع گلخانه‌ای امام رضا (ع) از جمله مصوبات این سفر بود.

او با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در مانه و سملقان گفت: متاسفانه این شهرستان از گذشته به نحو مطلوب در بخش اعتبارات عمرانی و زیرساخت‌ها دیده نشده است.

معموری وضعیت راه ها، پل ها، ابنیه، کمبود آب شرب روستایی، ورزشی و درمان را از جمله مشکلات این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ه

بهره برداری۱۳۹ طرح، امروز در راز و جرگلان و مانه و سملقان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره راهداری شهرستان خواف گفت: در پی شکسته شدن ۲ سد خاکی در زیر کوه قاین استان خراسان جنوبی و ورود سیلاب به روستاهای مرزی حوزه استحفاظی این اداره، شاهد مسدود شدن راه روستایی «چاه زول» در این منطقه بودیم.   علی جعفرنیا با اشاره به استقرار اکیپ گشت و ناوگان راهداری از ساعات اولیه وقوع سیلاب در منطقه افزود: از ساعات اولیه دیروز و با تلاش و همت بی وقفه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف نسبت به لایروبی و بازگشایی راه روستایی چاه زول اقدام شد.   وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به روستاییان و تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده ای نسبت به نصب تابلو و علائم ایمنی و بارریزی «دستک ها» و آب بردگی های در این مسیر روستایی اقدام شد.   همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گزارشی از مسدود شدن جاده های روستایی چهارباغ، طاغون،خانلوق، اریه و دامنجان در شهرستان نیشابور بر اثر سیلاب روز جمعه خبر داد.   بر این اساس با تلاش راهداران اداره راهداری نیشابوردر کمترین زمان و با هدف خدمت رسانی به روستاییان و تامین ایمنی تردد، با بکارگیری یک دستگاه گریدر و سه نفر نیروی راهدار مسیرهای روستایی مزبور بازگشایی شد.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.   شهرستان نیشابور در دو بخش سرولایت و مرکزی دارای چهار شهر «بار»، «خور»، چکنه و نیشابور و با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر