Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:00:54 GMT

الکسیس سانچس امروز در تستهای پزشکی اینتر

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۲۳۴۱

الکسیس سانچس امروز در تستهای پزشکی اینتر

اینترمیلان برای جذب الکسیس سانچس ستاره شیلیایی با منچستریونایتد به توافق رسید و سانچس امروز چهارشنبه در تستهای پزشکی اینتر در شهر میلان شرکت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان در مذاکرات خود با منچستریونایتد بر سر انتقال الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی یونایتد به این تیم به موفقیت دست یافت و سانچس به صورت قرضی راهی اینتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش اسکای اسپورتز سانچس امروز چهارشنبه در شهر میلان در تستهای پزشکی باشگاه اینتر شرکت خواهد کرد. بر اساس این توافق اینتر متعهد شده که 5 میلیون یورو از دستمزد ستاره شیلیایی را متقبل شود.

 

 

بر اساس این گزارش در قرارداد قرضی سانچس بند خرید گنجانده نخواهد شد. سانچس در رقابتهای کوپا آمه‌ریکای امسال با پیراهن تیم ملی کشورش خوش درخشید ولی به دلیل مصدومیتی که در دیدار رده‌بندی آن رقابتها پیدا کرد از شروع فصل تا کنون برای یونایتد به میدان نرفته بود.

 

به گزارش اسکای اسپورتز سانچس در حال پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت است و مصدومیت او تا حد زیادی بهبود یافته. انتظار می‌رود بعد از تستهای پزشکی که امروز انجام می‌شود سانچس به فاصله کمی در باشگاه اینتر  حاضر شده و به بازیکنان این تیم معرفی شود.

 

الکسیس سانچس اینتر میلان منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الکسیس سانچس اینتر میلان منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!