Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی بهادردر آیین روز کارمند بر نقش آفرینی یکایک اعضای دانشگاه در مسیر تعالی اهداف پیش رو تاکید کرد.

وی گفت: روزانه افراد بسیاری به شما مراجعه می‌کنند و این موهبت خداوندی است که امکان خدمت به خلق را برای شما فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تنها یک سازمان اداری نیست، بلکه مرکزی برای آموزش و پژوهش است، چرا که دانشگاه ایستا، کمکی به پیشرفت جامعه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادر یکی از اهداف مهم پیش رو را حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سوم عنوان کرد و گفت: باید به سمت پژوهش و اقدامات کاربردی حرکت کرد تا ایجاد درآمد کند و لازمه پیشرفت این است که تمام مجموعه، در این مسیر ایفای نقش کنند؛ برای ترقی و توسعه، باید در راه پیشبرد اهداف، گام برداریم.

همچنین به برپایی میز خدمت در ساختمان مرکزی دانشگاه اشاره و یادآور شد: مسئولیت ما این است که مجموعه خود را به دانشگاهی کارآمد تبدیل کنیم و امید است با همیاری کارمندان، به این هدف دست یابیم تا علاوه بر گستردگی این مجموعه به دستاورد‌های آن نیز افتخار کنیم.
انتهای پیام/م

مدیریت هزینه‌ها و پرداخت به موقع مطالبات کارکنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، بر آمادگی تمام ادارات، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها برای هر نوع مخاطرات احتمالی تاکید کرد.

وی با اشاره به گزارش‌های اداره منابع طبیعی بر وقوع ۳۰ فقره آتش سوزی در سال گذشته در سطح مراتع شهرستان و بیان اینکه این حریق‌ها به همت مردم، اطفا شد خواستار تقویت این ظرفیت شد.

وی بر تشکیل اکیپ‌های مردمی در تمام روستاها، استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد و زیست محیطی و همیاران طبیعت، احساس مسئولیت بیشتر، عدم آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی بعد از برداشت، مدیریت به موقع چرای علف‌های هرز مراتع، مدیریت خاموشی‌ها، صرفه جویی حامل‌های انرژی و توجه به اخطارهای هواشناسی تاکید کرد.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان سقز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به قطعی برق گسترده ناشی از بارش بی سابقه نزولات جوی و رانش زمین در سال گذشته از همکاری تمام ادارات و ارگان‌ها، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی تشکر کرد.

تقویت زیرساخت‌های شهری برای هدایت آب‌های سطحی، تهیه تجهیزات پشتیبان برای جلوگیری از تداوم خدمات رسانی، ارتقای سطح هماهنگی، برگزاری مانورها و نگارش و تدوین سناریوهای احتمالی، تقویت آموزش‌ها، توزیع مناسب و استقرار تجهیزات و تکمیل شبکه جمع آوری آب‌های سطحی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد خبر 6089497

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی