Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در راستای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد روز کتاب کودک، گروهی از تصویرگران و داستان پردازان نسبت به رونمایی پنج کتاب کودک که در مورد مطالبی از قبیل احترام به تفاوت‌های عقیدتی، تساوی جنسیت، هویت جنسی و ابراز علاقه به دیگران رونمایی شدند.

گروه «نوشته‌های روشنگرانه - ۲۰۱۸ میلادی» نسبت به ارائه کلکسیونی از کتب کودکان در سالن کوچک تئاتر مرکز فرهنگی فیلیپین (C.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

C.P) اقدام کردند. در این مراسم علاوه بر رونمایی کتاب، آموزش  داستانسرایی و فنون و مهارت‌های خواندن برای حضار ارائه شدند.

هماهنگ کننده این برنامه طی سخنانی اظهار داشت، می‌خواهیم این نکته را به نوجوانان خور بیاموزیم که ایجاد تغییرات در خود امری قابل قبول است و باید دیگران را علیرغم داشتن عقاید مختلف با خود بپذیریم.

عناوین کتاب‌های ارائه شده از این قرار است:

«جعبه باز است» به زبان تاگالوگ نوشته جش آلبرتو همراه با  نقاشی گابی رامیرز

«یکی از پسران» به زبان انگلیسی نوشته آرکین فرانی همراه  با نقاشی فیدز بالکامه دا

«سگ کوچولو» به زبان تاگالوگ نوشته آ هی لو پی بِنالوی دِز همراه با نقاشی آی کو شیمیزو

«دنده برقی من چیه؟» به زبان انگلیسی نوشته موندی رودی یاس همراه با نقاشی رودی جه نوی نو

«نَنه  اِلسا  آمد» به زبان تاگالوگ نوشته کودفری تی دانسل همراه با نقاشی گابی رامیرز

نویسنده کتاب «یکی از پسران» طی سخنانی خطاب به حضار گفت، ما می‌توانیم سهمی در تغییرات جامعه خود داشته باشیم، حال چه لباسی بپوشیم و یا چه حرکتی کنیم؟ فرقی نمی‌کند، زیرا مِهر و محبت نسبت به اجتماع جنسیت مرد یا زن نمی‌شناسد.

 کتاب‌هایی که رونمایی شدند در اینترنت موجود و قابل پیاده کردن هستند و علاقه‌مندان می‌توانند مراجعه کنند. پروژه «نوشته‌های روشنگرانه ۲۰۱۸» یک پروژه متشکل از ۶ گروه از فارغ التحصیلانی است که دوره آموزش خود را زیر نظر واحد (FES) فردریچ ابرت استیفتونگ فیلیپین و آکادمی مدیریت سیاسی با گرایش حمایت از جوانان و شبکه‌ها (CYAN) گذرانده‌اند.

(CYAN) یک سازمان غیر انتفاعی و غیر دولتی است فعال در امور جوانان است که در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۰۵ تاسیس شده است. مراسم رو نمایی با همکاری هیات کتاب جوانان فیلیپین (PBBY)، مرکز فرهنگی فیلیپین، کتابخانه ملی فیلیپین و موزه کودکان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت جنسیت فرهنگ و هنر کودکان نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی درباره تربیت فرزندان گفت: آشنایی با احکام و مفاهیم اسلامی همانند ذکر و نام خداوند، نماز و روزه و ... باید از زمانی که کودک سه ساله می‌شود به مرور به کودک گفته شود تا درون کوک نهادینه شده و درک آن آسانتر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم