Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به عملکرد امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق استان در راستای گذر از پیک بار سال جاری اظهار داشت: از ابتدای سال 98 این امور با همکاری واحدهای اجرایی و ستادی با پایش پیک بار و در نظر گرفتن سهمیه پیک استان توسط شرکت توانیر نسبت به تعیین سقف پیک بار واحدهای اجرایی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده و همکاری خوب مشترکین افزود: میزان انرژی توزیع نشده طی پیک تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 97.4 درصد کاهش داشته است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق استان همدان گفت: با هماهنگی به‌عمل آمده با معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ و امور انتقال، خاموشی‌های با برنامه توزیع و فوق توزیع از بازه‌های زمانی پراکنده به بازه زمانی 11 الی 18 برای کمک به کنترل سقف پیک منتقل شد.

وی ابراز داشت: از 15 خرداد ماه طرح مدیریت بار با محوریت امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق آغاز شد و در این راستا با همکاری مدیران واحدهای اجرایی در طول مدت 45 روز کاری حدود 14 اکیپ آماده به کار در ساعات پیک کشور و استان در محل مانورهای عملیاتی مستقر شدند.

افشار ادامه داد: نصب و استفاده از سامانه پایش لحظه‌ای بار استان (مدام) منجر به کنترل پیک بار استان و واحدهای اجرایی و جلوگیری از اعمال خاموشی‌های غیر ضروری شد.

وی با بیان اینکه با استفاده از نرم‌افزار RDC توانستیم کنترل دقیق‌تر و بهتری بر خاموشی‌های بی‌برنامه داشته باشیم، گفت: همچنین امور انتقال استان نیز با فعال کردن 164 مورد ریکلوزر فیدرها و بهره‌برداری از پست 63 کیلوولتی عبدالرحیم با 3 فیدر خروجی سهم به‌سزایی در تعدیل بار شبکه شهرستان‌های همدان و ملایر  داشته است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق استان همدان عنوان کرد: استفاده از نیروگاه‌های تولید پراکنده «بشیک تپه» و «پارس‌راد» شهرستان کبودراهنگ و در مدار بودن هشت نیروگاه قبلی استان، سقف تولید پراکنده در استان را به 42 مگاوات رسانده که در مدیریت بار نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: ارسال پیامک‌های مدیریت مصرفی، پخش تیزرهای تلویزیونی، پیام‌های رادیویی، تبلیغات محیطی و سایر اقدامات مورد نیاز در راستای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به‌موقع از جمله عوامل مؤثر در مدیریت بار بوده است.

افشار خاطرنشان کرد: مجموعه تلاش‌های صورت گرفته منجر به کاهش خاموشی‌ها و کنترل پیک بار استان همدان در سال جاری شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: برق افشار خاموشی دیسپاچینگ پیک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳

 به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک جمهوری اسلامی ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در این مدت از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام شد.

طبق این گزارش در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه