Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی  اظهار کرد: بازنشستگان بخشی از حقوق دوران کار خود را در صندوق سازمان تأمین اجتماعی به امانت گذاشتند تا در بحث مستمری و درمان استفاده کنند.

او با بیان اینکه این اطمینان را به بازنشستگان می‌دهم که تحت هیچ شرایطی خللی در پرداخت به موقع مستمری خود نخواهد داشت، افزود: در بخش درمانی به دلیل اینکه پرداخت‌های سازمان تأمین اجتماعی به موقع نبوده است کیفیت درمان کاهش پیدا کرده است و این اولویت کار ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ تفاوت بیمه اجباری و اختیاری تامین اجتماعی چیست؟

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: دولت و تامین اجتماعی همسان سازی را قبول دارند، اما این همسان سازی نیاز به منابعی دارد که باید از سمت دولت تامین شود و امسال درخواست کردیم که لایحه بودجه اعتبارات لازم برای همسان سازی لحاظ شود، اما تاریخ مشخصی نمی‌توانیم اعلام کنیم.

سالاری درباره مسکن بازنشستگان اضافه کرد: با وزارت راه و شهرسازی توافقاتی انجام شده است و آمار دقیقی از مسکن مهر‌های خالی نداریم؛ باید وزارت راه و شهرسازی اطلاعات را دریافت کنیم تا بتوانیم با درنظر گرفتن شرایط واحد‌های خالی مسکن مهر تعدادی را در اختیار بازنشستگان قرار دهیم.

او با اشاره به اینکه طرح کرامت رضوی باید استمرار داشته باشد، گفت: در خصوص بیمه تکمیلی محور اصلی کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران است و هر وظیفه‌ای را کانون برای سازمان تأمین اجتماعی مشخص کند انجام خواهیم داد تا بتوانیم خدمات بهتر و با کیفیتی برای بازنشستگان در درمان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

آمار دقیقی از مسکن مهر‌های خالی نداریم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان