Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: نتایج برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل واحدهای دارای مشکل، ملموس بوده و تمام مصوباتی که بر عهده دستگاه‌های اجرایی استان بوده، عملیاتی شده و تعداد مصوبات اجرا نشده درون استانی در حد صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر فغفوری خاطرنشان کرد: در مجموع از سال ۹۴ تا کنون ۱۷۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و ۷۳۸ پرونده در آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: در جلسات برگزار شده سال جاری نیز ۴۳ پرونده مورد بررسی قرار گرفته که ۹۰ مصوبه در پی داشته است.

فغفوری ادامه داد: هم‌اکنون ۵۲ مصوبه اجرایی شده و ۳۸ مصوبه نیز در دست اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شخص مقام عالی استان در تمام جلسات این کارگروه که در محل واحدهای تولیدی در سطح استان برگزار می‌شود، حضور یافته و در حاشیه جلسات نیز به همراه مدیران اقتصادی استان از نزدیک از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید و دستور پیگیری مسائل و مشکلات را به مدیران مربوطه صادر می‌کند.

به گزارش ایرنا، با تدبیر استاندار زنجان، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی، پیگیری و رفاه حال صنعتگران و تولیدکنندگان در واحدهای تولیدی مورد نظر برگزار می‌شود که تاکنون به تصمیم‌های مناسب و راهگشا منجر شده است.

۶۰۸۵/۹۵۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید صنعت زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود