Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:20:05 GMT

استارت پرقدرت سعید ملایی در جهانی جودو

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۲۶۷۹

استارت پرقدرت سعید ملایی در جهانی جودو

نماینده پرامید جودوی ایران در مسابقات جهانی ژاپن پرقدرت استارت زد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید ملایی که در سال های اخیر عملکرد فوق العاده ای در وزن 81 کیلوگرم جودوی جهان داشته و در صدر رنکینگ این وزن قرار دارد، امروز کار خود را در رقابت های جهانی ژاپن آغاز کرده است.


نماینده وزن 81 کیلوگرم ایران بعد از استراحت  در دور نخست، در دور دوم مقابل موتی اشرف نماینده مراکش و نفر سوم آفریقا در سال 2019 قرار گرفت و توانست مقابل این حریف به برتری دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در دور دوم مقابل کارلوس توز از پرتغال با رنکینگ 141 قرار گرفت و موفق شد با نمایش عالی خود روی تاتامی این حریف را ایپون کند.


جودوکار آماده ایران در مبارزه سوم مقابل " خاسان خالمرزایف " نفر دهم رنکینگ جهان و دارنده مدال‌های طلای المپیک 2016 و برنز جهان 2017 از روسیه برود. ملایی و این حریف روس تاکنون دو مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که یک مرتبه خالمورزایف در المپیک ریو موفق به شکست ملایی شد و یک مرتبه نیز ملایی در گرنداسلم پاریس این حریف را شکست داد.

سعید ملایی جودو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید ملایی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مربی تیم جودوی شهر نسر بخش رخ گفت: مسابقاتِ استانی جودو در اوزان مختلف و رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن توحید شهر فربمان برگزار شد.  

علی اکبرزاده افزود: در این رقابت‌ ها ۱۸۰ جودو کار از شهرهای مشهد، فریمان، نصر آباد تربت جام و نسر با  یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در رده نونهالان تیم جودو نسر به مقام اول دست یافت.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رده نونهالان در اوزان ۲۸، ۴۲ ،۳۸ کیلوگرم، در رده نوجوانان در اوزان ۵۰ کیلوگرم و در رده بزرگسالان در اوزان ۶۶، ۸۱، ۱۰۰  کیلو گرم  برگزار شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن مشخص شدند و حکم قهرمانی و  هدایای نقدی به افراد برتر اهداء شد. 

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد