Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:33:24 GMT

مرغ های گیاهی یک رستوران معروف ۵ ساعته فروخته شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۲۷۵۳

مرغ های گیاهی یک رستوران معروف ۵ ساعته فروخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، میزان استقبال از این مرغ های گیاهی که توسط یکی از شعبات کی اف سی عرضه شده بودند، به اندازه ای بود که همه آنها در عرض پنج ساعت فروخته شدند.

کی اف سی روز گذشته برای اولین بار این ترکیب غذایی جدید را از طریق یکی از شعبات خود در ایالت آتلانتای آمریکا عرضه کرد که تمامی نمونه های عرضه شده در عرض کمتر از ۵ ساعت توسط مشتریان کنجکاو خریداری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد حتی برای خرید این گوشت جدید چند ساعت قبل از باز شدن فروشگاه مذکور در برابر آن صف کشیدند.

کی اف سی اعلام کرده که با این استقبال گسترده قصد دارد میزان عرضه گوشت گیاهی را در آینده افزایش دهد و بر این باور است که استقبال از آن به اندازه گوشت های عادی خواهد بود. البته جزئیات برنامه این رستوران زنجیره ای برای افزایش فروش گوشت های گیاهی مشخص نیست.

نگرانی از تبعات مصرف بالای گوشت برای سلامتی، کمبود منابع برای تامین نیاز میلیاردها نفر به گوشت در سال های آینده در صورت افزایش جمعیت زمین و نیز امکان کاهش تولید این ماده به دلیل گرمایش زمین و کاهش منابع غذایی مورد نیاز برای پرورش مرغ،گاو، گوسفند و غیره از دلایل روی آوردن به تولید گوشت گیاهی در آزمایشگاه است.

کد خبر 4704528

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشت مرغ داروی گیاهی تغذیه سالم نوآوری فناوری نانو فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان امنیت اطلاعات هوش مصنوعی تحقیقات علمی شرکت هواوی ناسا هوشمندسازی گوشی هوشمند اینترنت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!