Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارت ورود به جلسه شصت و ششمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و سومین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی به همراه محل برگزاری آزمون شفاهی منتشر شد.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شصت و ششمین دوره آزمون کتبی دانشنامه تخصصی در کلیه رشته‌های تخصصی صبح روز پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوطلبان می‌توانند از امروز ۶ شهریور با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

حوزه امتحانی هر داوطلب بنا به راهنمای مربوطه از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی تعیین و در هنگام توزیع کارت ورود به جلسه به اطلاع کلیه داوطلبان رسانیده خواهد شد.

نتایج آزمون کتبی تخصصی با توجه به شرح مندرج در برگه راهنما توزیع کارت، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی که به صورت KFP/PMP/OSCE /MMI و سایر روش‌های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه برگزار می‌شود.

کلیه دستیارانی که وفق مقررات واجد شرایط شرکت در آزمون گواهینامه سال جاری بوده و موفق به کسب قبولی در آزمون مذکور شده اند، به صورت مشروط مجاز به شرکت در شصت و ششمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی شناخته می‌شوند.

کلیه دستیارانی که به صورت مشروط در آزمون دانشنامه تخصصی شرکت می‌کنند، باقیمانده دوره تحصیلی خود را در مراکز آموزشی مربوطه گذرانده و گواهی لازم مبنی بر اتمام دوره تحصیلی خود را ارائه کنند. اعلام رسمی قبولی در آزمون مذکور منوط به ارائه این گواهی خواهد بود.

افرادی که به آزمون گواهینامه تخصصی سال جاری معرفی نشده و یا در آن شرکت نکرده اند به عنوان مردود آزمون گواهینامه تخصصی شناخته شده و به همراه سایر مردودین آزمون گواهینامه تخصصی مجاز به شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی سال جاری نیستند.

آزمون دانشنامه تخصصی در دو قسمت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، حد نصاب نمره قبولی جهت کسب مدرک دانشنامه تخصصی ۷۰ درصد کل نمره آزمون کتبی و ۷۰ درصد کل نمره آزمون شفاهی خواهد بود.

افرادی که موفق به کسب ۷۰ درصد از نمره کل آزمون کتبی می‌شوند «نمره ۱۰۵ از نمره کل ۱۵۰» به عنوان قبول شده آزمون کتبی دانشنامه تخصصی محسوب و مجاز به شرکت در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی خواهند بود.

جهت تعیین نفرات برتر، نمره آزمون کتبی دانشنامه تخصصی با ضریب ۲ و نمره آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی با ضریب یک با توجه به تبصره ذیل بند ب. ماده ۶ محاسبه خواهد شد.

نحوه شرکت در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی به همراه مدارک لازم و هزینه ثبت نام در آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد همچنین نتایج نهایی این آزمون از طریق این سایت اعلام می‌شود.

سی و سومین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی نیز پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح شهر تهران به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند از امروز ۶ شهریور ماه با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

کلیه داوطلبان لازم است تا تاریخ ۱۵ آذر ماه سال ۹۸ دوره دستیاری فوق تخصصی خود را به پایان برسانند.

اعتبار قبولی آزمون نهایی کتبی فوق تخصصی ۵ سال است در صورت عدم شرکت و یا عدم موفقیت در آزمون شفاهی در مدت مذکور، متقاضیان موظف به شرکت مجدد در آزمون نهایی کتبی هستند.

کلیه دستیاران شرکت کننده علاوه بر معرفی نامه از طرف رئیس بخش آموزشی و تائید مدیر گروه ملزم به ارائه تائیدیه از دانشکده پزشکی و معاونت آموزشی دانشگاه محل آموزش هستند.

دستیارانی که در آزمون دانشنامه فوق تخصصی شرکت می‌کنند باید باقیمانده دوره آموزشی خود را پس از آزمون در مراکز آموزشی مربوطه گذرانده و گواهی لازم مبنی بر اتمام دوره تحصیلی خود جهت فارغ التحصیلی را ارائه کنند.

نتایج آزمون کتبی فوق تخصصی با توجه به شرح مندرج در برگه راهنما توزیع کارت، از طریق سایت مرکز سنجش اعلام خواهد شد و آزمون شفاهی دانشنامه فوق تخصصی که به صورت PMP و یا OSCE و سایر روش‌های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه برگزار می‌شود.

آزمون کتبی دارای ۱۰۰ یا ۱۵۰ سئوال چند گزینه‌ای بوده «تعیین تعداد سئوالات با تشخیص هیئت ممتحنه مربوطه و تائید دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی است» و حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی کسب حداقل ۷۰ درصد کل نمره آزمون است.

در صورت قبولی در آزمون کتبی، داوطلب می‌تواند در آزمون شفاهی شرکت و ملاک قبولی در آزمون شفاهی نیز کسب حداقل ۷۰ درصد از کل نمره آزمون شفاهی است.

دستیاران رشته‌های فوق تخصصی معرفی شده توسط گروه‌های آموزشی مربوطه جهت شرکت در آزمون دانشنامه فوق تخصصی در صورت کسب ۶۰ درصد نمره کل آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی موفق به کسب گواهینامه فوق تخصصی خواهند شد.

محل برگزاری آزمون‌های شفاهی شصت وششمین دوره دانشنامه تخصصی و سی وسومین دوره دانشنامه فوق تخصصی سال ١٣٩٨

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی نتایج آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی مرکز سنجش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی