Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:05:08 GMT

دیدار فرمانده ناجا با رئیس دستگاه قضا

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۲۸۹۳

دیدار فرمانده ناجا با رئیس دستگاه قضا

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ یکم حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به اتفاق جمعی از معاونان ناجا با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار اشتری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی، اظهار داشت: اقدامات خوبی که اخیرا در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی صورت گرفته مایه امید و در جامعه موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا و قوه قضائیه بیشترین ارتباط را باهم دارند، افزود: هماهنگی این دو دستگاه در کاهش سرقت، قاچاق کالا و برخورد با مفسدان اقتصادی موثر خواهد بود و ناجا آمادگی هر گونه همکاری با قوه قضائیه را دارد.

بیشتر بخوانید: هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی ارتباط نزدیکی با قوه قضائیه ندارد

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه نیز اظهار داشت: اصلاح و بازنگری آیین دادرسی کیفری در دستور کار قوه قضائیه و کمیسیون قضائی مجلس است و ناجا در این رابطه نظرات خود را ارائه نماید.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم بسیار موثر است.

وی گفت: حمایت از ماموران ناجا در انجام مأموریت‌ها از وظایف قوه قضائیه است.

انتهای پیام/

 همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم موثر است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد