Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@15:39:28 GMT

هفته دولت؛ زمانی برای هم‌اندیشی با مردم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۲۸۹۸

هفته دولت؛ زمانی برای هم‌اندیشی با مردم

با نگاهی به شخصیت، زندگانی و روش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر مشاهده می‌کنیم که این مردان بزرگ در عرصه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کردند و شبانه‌روز در عرصه خدمت، تعالی و پیشرفت کشور گام برمی‌داشتند. نوع زندگی در دوران تصدی مسئولیت، برخورد با مشکلات و اداره دولت، ساده‌زیستی و برخورد با مردم و منش با مخالفان از جمله ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر است که باید دولتمردان ما از آنها الگوبرداری و پیروی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتمردان جمهوری اسلامی ایران که برآمده از رای، اراده و نظر مردم در انتخابات و یا غیرمستقیم توسط نمایندگان ملت در مجلس انتخاب می‌شوند، بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی(ره) ولی‌نعمتان آنها مردم هستند و خود را در دوران تصدی مسئولیت چه در عرصه‌های کلان و چه در سطوح پایین مدیریتی وامدار و خدمتگزار مردم و همیشه پاسخگو در برابر مردم بدانند.

هفته دولت فرصتی است که مسئولان به بیان خدمات، تلاش‌ها و عملکرد خود بپردازند و به مردم گزارش دهند که برای پیشرفت، تعالی و توسعه کشور چه کرده‌اند و برای حل مشکلات مردم و جامعه چه تلاشی داشته‌اند و برای آینده چه برنامه‌ای دارند. این گزارش‌ها موجب می‌شود که مردم از تلاش‌های خدمتگزاران خود مطلع و به آنها امیدوار شوند.

همچنین اطلاع‌رسانی به مردم درباره خدمت‌های دولتمردان موجب هم‌اندیشی و همفکری آنها با مردم می‌شود. این تعامل دوسویه و دوطرفه باعث پیشبرد امور و اهداف دولت در رسیدن به برنامه‌های خود می‌شود که در این امر نقش رسانه‌ها در ایجاد این تعاملات بسیار اساسی و مهم است.

استان پرمهر و مردمان با دیانت و فرهنگی کردستان در همه لایه‌های مدیریتی، رشید، سرفراز، فرزانه و تلاشگر بوده‌اند. این تلاش‌ها و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی در همه دستگاه‌های خدمات‌رسان از برق و گاز و جهاد کشاورزی و مخابرات و آب‌رسانی به دورترین و صعب‌العبورترین روستاهای مرزی تا خدمات کارمندان و کارکنان در قلب شهرهای ما چه در شمال و جنوب استان، نمود داشته و آشکار است و شهروندان کردستانی همواره از نزدیک شاهد آثار خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی خدمت‌گذاران بوده‌اند.

چه راهدارانی که در زمستان‌های سخت استان، جاده‌ها را پاک‌سازی می‌کنند و چه کارگرانی که بر دکل‌های برق به امید برق‌دار شدن یک روستا، گازدار شدن روستایی دیگر و ارتباط مخابراتی دیگر روستاییان عزیز، همه و همه زحمت می‌کشند و همت می‌کنند تا رضایت مردم عزیز استان را که همان رضایت باری‌تعالی است فراهم کنند.

بنابراین نه‌تنها در هفته دولت، بلکه در همه ایام سال مسئولان و دولتمردان باید فعالیت و عملکرد خود را به مردم اطلاع دهند، زیرا این شفاف‌سازی و اطلاع یافتن از امور موجب رضایت و امیدواری بیشتر مردم و تلاش برای حل مشکلات خواهد شد. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و گران‌قدر رجایی و باهنر و دیگر شهدای سرفراز دولت، هفته دولت را به همه دولتمردان و خدمتگزاران ملت تبریک می‌گویم.

کد خبر 453021 برچسب‌ها استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند

ایسنا/لرستان دبیر خانه کارگر لرستان گفت: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

محمدحسن موسیوند امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران بیش از نیمی از جمعیت کشورند و همواره در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم، امنیت و سلامت و مهمتر از همه، ایثار در چرخه تولید و توسعه اقتصاد کشور در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اند که تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید مصداق بارز آن است.

وی بیان کرد: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

موسیوند ادامه داد: کارگران باید قدر خود را بدانند، کارگران نجیب لرستان با وجود مشکلات شدید اقتصادی در پایبندی به نظام و ولایت استوار و ثابت قدم هستند. بنابراین از دولت انقلابی و حامی محرومان انتظار می‌رود، جوانان، بخصوص کارگران و بازنشستگان این خطه را مورد توجه ویژه قرار دهند.

دبیر خانه کارگر لرستان گفت: اگر کارفرمایی نباشد کارگری نیست و اگر کارگری نباشد کارفرمایی وجود نخواهد داشت و هر دو در کنار یکدیگر در توسعه اقتصاد و اشتغال نقش دارند. جا دارد دولتمردان از این قشر حمایت ویژه داشته باشند. از دولتمردان استدعا داریم واقع‌بینانه‌تر به کارگران و بازنشستگان بنگرند و در زمینه معیشت و زندگی کارگران کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مراکز تولیدی ما به دلایل مختلف حال خوبی ندارند و به حمایت‌های جهادی شما نیاز دارند که به تعطیلی کشیده نشوند، بیان کرد: معیشت، امنیت شغلی، مسکن و حذف قراردادهای موقت اجرای طرح همسان‌سازی و جلوگیری از افزایش سن بازنشستگی و ... باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد