Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: مردم حق دارند از عملکرد فتحی ناراضی باشند، چون ناکامی به بار آورد، ولی تا وقتی فردی برای تغییر ساختار باشگاه پیدا نشده، نباید مدیران را تغییر بدهیم. تاریخ انتشار: 10:47 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۱۸۶

کاظم اولیایی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به تغییرات جدید در باشگاه استقلال اظهار داشت: در این باشگاه، بحث فرد مطرح نیست، چون با یک ساختار معیوب مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت فوتبال در مملکت ما دچار سرطان شده و با آسپرین و چسب زخم، قابل درمان نیست. این ساختار قابل دفاع نیست و با شعار‌ها هم، مشکل حل نمی‌شود.
وزارتخانه مقصر است
مدیریت فوتبال در مملکت ما وارد یک گرداب بزرگ شده و مقصر اصلی آن، وزارت ورزش است. این افتضاحی که به بار آمده، با تغییر مدیران، درست نمی‌شود. الان مغازه‌های جگرکی هم رصد می‌شوند و شهرداری از یک سو و تشکیلات صنفی از سوی دیگر نظارت دارند، اما روی عملکرد مدیران و باشگاه‌ها چه نظارتی وجود دارد؟ وزارت ورزش با افتخار می‌گوید دو هزار و خرده‌ای باشگاه فوتبال فعالیت می‌کنند، اما درست به همان میزان، باشگاه ورشکسته در فوتبال داریم که باز هم مقصرش همین وزارت ورزش است.
انتصاب‌ها غیرقانونی است
آقای وزیر تصمیم گرفت احمد سعادتمند را از هیات مدیره استقلال خارج کند، چون دو شغله بود. شما فکر کنید ایشان همین دیروز دو شغله شد؟ نه، از روز اولی که به استقلال آمد، شغل دولتی دیگری هم داشت، اما وزارتخانه به تازگی فهمید کار غیرقانونی انجام داده است. این انتصاب‌ها و انتخاب‌ها غیرقانونی است. مثلا گرشاسبی را به پرسپولیس آوردند در حالی که می‌دانستند بازنشسته است و او را کنار زدند، چون فهمیدند بازنشسته بود! این حکم دادن‌ها چه معنایی دارد؟ وزارتخانه باید پاسخگو باشد.
سنگ محک درست نیست
هر مدیری به استقلال آمد، بدهکاری ایجاد کرد و رفت. یک مدیری، دو قهرمانی با استقلال آورده و مدام از عملکردش تعریف می‌کند، من هم روزی قهرمان آسیا شدم، اما امروز باید دید ملاک ارزش برای باشگاه‌ها چیست؟ سنگ محک ما نباید یک برد یا یک باخت باشد؛ مثلا شکست مقابل ماشین‎سازی واقعا بد بود ولی به جای پرداختن به مسائل هواداری، باید ببینیم برای ساختن ساختار باشگاه چه کرده‎ایم؟ از یک طرف قهرمان شویم، اما از سوی دیگر میلیارد‌ها تومان بدهی به بار بیاوریم، چه فایده‌ای دارد؟ مجمعی که برای باشگاه‌ها ایجاد شده، دولتی بوده و مورد تائید فیفا نیست. با این حساب همه چیز باشگاه‎داری ایراد دارد.
برکناری فتحی مُسَکن دو روزه است
چرا فتحی مدیرعامل استقلال شد؟ چون مردم از افتخاری ناراضی بودند. حالا هم از فتحی ناراضی هستند. من مدافع فتحی نیستم، چون معتقدم عملکردش جای دفاع ندارد، ولی برکناری فتحی، مُسَکن دو روزه است. فتحی برود، چه کسی باید مدیرعامل باشگاه شود؟ مطمئن باشید اصلا در وزارت ورزش به این موضوع فکر هم نشده است. مردم حق دارند از عملکرد فتحی ناراضی باشند، چون ناکامی به بار آورد، ولی تا وقتی فردی برای تغییر ساختار باشگاه پیدا نشده، نباید به صورت سریالی، مدیران را تغییر بدهیم. الان فتحی را اخراج کنند و به عنوان مثال، میرشاد ماجدی مدیرعامل استقلال شود، شاید برای چند روز همه چیز گُل و بلبل باشد، اما در نهایت، ساختار تغییر نمی‌کند.
این قوانین اشتباه است
من با همه چیز در این فوتبال مشکل دارم. مجلس تصویب کرده که دولت به باشگاه‌ها پول ندهد. از سوی دیگر، وزارت ورزش که کاملا دولتی است، بدون اینکه خود را ملزم به پرداخت پول بداند، برای مدیریت باشگاه‌ها تصمیم‎گیری می‌کند. البته تصمیماتش هم، افتضاحی مثل مدل مدیریتی در استقلال را پدید می‌آورد. همه این قوانین اشتباه است، چون به باشگاه‌ها گفته‎اند فعالیت کنید، اما حق ندارید درآمدزایی داشته باشید! 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاظم اولیایی استقلال امیرحسین فتحی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!

عملکرد تیم اریک تن هاخ باعث شده تا تعدادی از هواداران منچستریونایتد، شروع به پس دادن بلیت فصل خودشان کنند. 

طرفداری | اریک تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی جدید خودش به آنهایی که پیروزی تیمش مقابل کاونتری سیتی را شرم آور توصیف کردند، ایراد وارد کرد و از نتایج تیمش دفاع کرد. 

به گزارش تایمز، این در حالی است که که منچستریونایتد با ارائه یک عملکرد ضعیف، برتری سه گله اش را از دست داد و در نهایت به ضربات پنالتی برای شکست دادن تیم چمپیونشیپی نیاز داشت، اتفاقی که به طور واضح باعث کاهش اعتماد به نفس در بین برخی از هواداران این باشگاه شده است.

باشگاه منچستریونایتد، روز دوشنبه بعدازظهر با ارسال پیامی به اعضای باشگاه، به آنها اطلاع داد که به دلیل «بازگرداندن تعداد زیادی از بلیت‌ها توسط دارندگان بلیت های فصلی»، بلیت‌های بیشتری برای بازی روز چهارشنبه مقابل شفیلدیونایتد در دسترس قرار گرفته است.

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه