Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال گفت: دوست دارم در والیبال کار کنم، چون عضوی از این خانواده هستم. تاریخ انتشار: 11:07 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۱۷۳

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه لغو اردوی مونته نگرو می‌تواند به تیم ملی والیبال ضربه بزند یا خیر، اظهار داشت: قطعا تیم ملی نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارد، اما اینکه چرا لغو شد را نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب خارجی می‌تواند به سود تیم ملی باشد. بعید می‌دانم بازیکنان باعث لغو اردو‌های خارجی تیم ملی شده باشند.

وی در مورد اینکه حضور تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا با ترکیب اصلی تصمیم درستی بوده یا خیر، گفت: اگر تیم ملی بخواهد به رقابت‌های قاره‌ای صعود کند قطعا باید جزو هشت تیم برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا باشد. ایران با تیم‌های قطر و استرالیا همگروه است و این دو تیم، تیم‌های خطرناکی محسوب می‌شوند. به نظرم منطقی‌ترین تصمیبم این است که صعود به جمع هشت تیم را قطعی کنیم و در مراحل بعدی به بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان تیم ملی بیشتر بازی داده شود.

دبیر سابق فدراسیون والیبال در مورد اینکه آیا در انتخابات این فدراسیون ثبت نام خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: هنوز ثبت‌نام از کاندیدا‌ها آغاز نشده و باید شرایط را دید و پس از آن تصمیم قطعی را در این خصوص بگیرم. البته دوست دارم در این حوزه کار کنم، چون عضوی از خانواده والیبال هستم.

افشار زاده در خصوص اینکه آیا فدراسیون والیبال نیاز به تغییرات جدی دارد یا خیر، گفت: در طول سال‌های گذشته افراد مختلفی ریاست فدراسین والیبال را بر عهده داشتند که همه آنها تلاش کردند والیبال کشور پیشرفت کند. یزدانی‌خرم، اقدامات مثبت زیادی انجام داد و در ادامه هم داورزنی باعث شد روند پیشرفت والیبال ایران ادامه پیدا کند. در طول این سال‌ها توانستیم به لیگ ملت‌ها و المپیک صعود کنیم. ارتباط‌های بین‌المللی زیادی کسب شد و نسل طلایی هم به خاطر زحمات مسئولان سابق فدراسیون والیبال بود.

وی ادامه داد: نیاز است که از تفکرات مسئولان قبلی فدراسیون استفاده بشود و هر کسی که عهده‌دار ریاست فدراسیون شد نباید عملکرد مسئولان قبلی را رد کند. البته فدراسیون نیاز به تحول نیز دارد، برنامه‌ریزی‌های بلندمدت می‌تواند نقاط ضعف فدراسیون را برطرف کند. امیدوارم در نهایت فرد اصلح بتواند رئیس فدراسیون شود.

دبیر سابق فدراسیون در مورد اینکه برخی ها معتقدند رئیس آینده باید از اهالی والیبال باشد، گفت: اگر رئیس آینده فدراسیون جزو اهالی والیبال باشد شانس بیشتری برای موفقیت دارد، اما افرادی را مثل داورزنی و یزدانی‌خرم داشتیم که در ابتدا جزو اهالی والیبال نبودند اما عملکرد خیلی موفقی داشتند.    افشار دوست در پایان در مورد اینکه ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون والیبال به تعویق افتاد، گفت: قبل از لیگ ملت‌ها صحبت از ثبت‌نام انتخابات بود که وزارت ورزش آن را به تعغویق انداخت که به نظرم بهترین تصمیم بود. در مقطع دوم ثبت نام از کاندیداها به شهریور موکول شد حتما وزارت ورزش دلیل منطقی در این خصصو داشت. اما در نهایت امیدوارم هر چه زودتر تکلیف والیبال مشخص شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد